Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Gasten en Leden Online.

Gestart door RemcoVdb, december 22, 2021, 01:05:32 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RemcoVdb

Het is nu 01:05 uur in de nacht, en zie 17 gasten en 2 leden Online vraag me dan toch wel eens af waarom om deze tijd, zouden ze dan ook net klaar zijn met werk zoals mij ... en nog even gluren naar de nieuwe posts ...

Nou ga ik een tukkie doen  :wave:

AceVentura

Er zijn er natuurlijk ook die geen werk hebben of vakantie hebben :)

Van die 17 gasten zijn er waarschijnlijk ook een aantal zoekmachines die de website bekijken zodat die gevonden kan worden.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Jij zit zelf op dat tijdstip op het forum. :D In weekends en vakanties ben ik wel eens een van de nachtbrakers, dan sta ik er vast wel eens bij. :)

Ik zelf denk altijd dat dat van die webcrawlers zijn en misschien wel spamaccounts die proberen binnen te komen. Als ik in het foutenlogboek van het forum kijk (dat heb ik pas voor de gein eens gedaan) dan zie ik dat een heleboel spammers die wij hebben verbannen ooit, nog steeds proberen binnen te komen. Die komen vaak ook uit andere tijdzones.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie