Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Wandelmeeting?

Gestart door AceVentura, december 30, 2021, 02:19:25 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Hoi Allemaal,

In een tijd die geplaagd wordt door beperkingen is er 1 ding wat altijd wel kan: Meetings plannen :)
Wandelen is dan een veilige optie omdat het buiten is, en sowieso is dat tegenwoordig volkssport nummer 1 :schater:. Er zijn nu nog wel bekerkingen op de groepsgrootte buiten, maar dat is vaak iets wat al snel losgelaten wordt.

Is er animo voor zo'n meeting?
Om een idee te krijgen, wat links naar topics van eerdere wandelingen:
Doornse Gat (2020): https://du.asexuality.org/forum/index.php?topic=6733.0
Oostvaardersplassen (2019): https://du.asexuality.org/forum/index.php?topic=6514.0
Er zijn er vast nog veel meer ::)

Weten jullie misschien ook een mooi gebied waar we de wandeling kunnen doen? Bij mij in de buurt is Meijendel, een groot natuurgebied vlakbij Wassenaar. Enige nadeel is dat het niet echt centraal ligt :). Het is wel fijn als er iets van horeca is (al is het alleen afhaal) en dat er iemand van ons een beetje bekend is in het gebied waar we lopen.

Datum kiezen doen we later wel, eerst maar afwachten wat de maatregelen en het (winter)weer gaat brengen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Dat is best een goed idee, als we er een religieuze bijeenkomst van maken dan is er geen beperking op de groepsgrootte ;D
Dan moeten we alleen nog even een AVEN-bijbel schijven en ons bekeren tot de opper-aboeba :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Is het gewoon erg rustig momenteel of is er geen interesse in een wandelmeeting?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Wandelmeeting ... religieuze bijeenkomst ... dat gaat op een pelgrimstocht lijken ;D

Maar om op je vraag in te gaan Ace, ik weet niet hoe het voor anderen is, maar in de winter heb ik altijd minder zin om 'lekker naar buiten' te gaan. Misschien dat als de "bloemekes hun koppeke weer boven steken" er ook weer meer zin komt?
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Aha, voor mij maakt het altijd weinig uit, als het maar droog is komt de rest wel goed ;D

Het idee is ook om nu alvast een locatie te zoeken zodat we kunnen gaan zodra we dat kunnen en willen :). Je weet maar nooit hoe lang de lockdown-loze tijd is dus als we dan pas beginnen met plannen zitten we in de volgende lockdown voordat we weg geweest zijn :schater:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Lionne

Hi Aceventura!

Leuk dat je een voorstel doet voor een wandelmeeting. Ben ik zeker voor in! Met de huidige beperkingen, msh even afwachten tot duidelijk is wanneer we weer met wat meer mensen op pad kunnen?

groetjes, Lionne

AceVentura

Bedankt voor je reactie Lionne.

Uiteraard moeten we wachten tot het allemaal weer kan. Het lastigste is vaak het vinden van een geschikte locatie, dus daarom dacht ik dat het handig was om alvast op zoek te gaan :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

TanteKien

Dit vind ik in ieder geval een goed plan :) Het is fijn een gezicht bij (gebruikers)namen te hebben.
Ik ben redelijk flexibel qua locatie, als ik er maar met de trein kan komen.

Ik houd dit topic in de gaten als de maatregelen weer wat losser worden.

AceOfCups

Sorry AceVentura, ik lees het nu pas! Maar zolang het maar droog weer is ben ik uiteraard altijd in voor een al dan niet religieuze wandeling  ;)
Die rol van opper-aboeba (?) laat ik alleen liever aan iemand anders over  ;D
11 januari is er weer zo'n persconferentie geloof ik?

Voor als het inderdaad gewenst is dat je er met de trein gemakkelijk kunt komen: vanaf station Driebergen loop je vrij gemakkelijk het bos in, vanaf station Rheden zit je zo op de Veluwezoom en zo zijn er meer NS wandelingen: https://www.ns.nl/dagje-uit/wandelen. Dan kan je gewoon de paaltjes volgen, ook als niemand er echt bekend is :)
Ecce homo

AceVentura

11 januari horen we weer meer inderdaad, is ik ben benieuwd ... ik verwacht nu nog niet veel mogelijkheden eigenlljk.

Vooral Driebergen ligt wel lekker centraal :cheerleader:
Wat ik vaak onhandig vind van de NS wandelingen is dat ze op een ander station eindigen als waar je begonnen bent, da's niet handig als je met de auto bent :schater:. Verder zijn het vaak mooie wandelingen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Shimmer

Mee eens dat we beter even kunnen wachten tot het iets warmer is, maar ik ga graag mee  :klap:

OnsenTamago

Klinkt leuk. Ik had het afgelopen jaar al een aantal Ace-mini-meets georganiseerd. (voornamelijk in Drenthe)
Vlak voor de huidige lockdown ook nog een paar wandelmeetjes georganiseerd. Iets met paddestoelen speuren in het bos, gevolgd door poffertjes bakken bij mij thuis, en in de avond sportief zwemmen & sauna-en.

Maar het zwembad is dicht, en in Nederland mag je nog maar in groepjes van 2 in het bos zijn. Dus dat wordt even afwachten, inderdaad.

AceVentura

Het is inderdaad even afwachten, ik verwacht vrijdag geen goed nieuws ...

Weet jij misschien goede centraal gelegen wandelplekjes OnsenTamago?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Piggelot

Citaat van: OnsenTamago op januari 12, 2022, 04:11:11 PM
Klinkt leuk. Ik had het afgelopen jaar al een aantal Ace-mini-meets georganiseerd. (voornamelijk in Drenthe)
Vlak voor de huidige lockdown ook nog een paar wandelmeetjes georganiseerd. Iets met paddestoelen speuren in het bos, gevolgd door poffertjes bakken bij mij thuis, en in de avond sportief zwemmen & sauna-en.

Maar het zwembad is dicht, en in Nederland mag je nog maar in groepjes van 2 in het bos zijn. Dus dat wordt even afwachten, inderdaad.

Leuk om te weten! Ik heb deze mini meets gemist, waar moet ik kijken om op de hoogte te blijven?