Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Wandelmeeting?

Gestart door AceVentura, december 30, 2021, 02:19:25 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edewecht

Citaat van: OnsenTamago op januari 12, 2022, 04:11:11 PM
, en in Nederland mag je nog maar in groepjes van 2 in het bos zijn.

HE?? Heb :slaap: ik iets gemist?? "MAG JE NOG MAAR IN GROEPJES VAN 2 IN HET BOS ZIJN"??!! Het moet niet gekker worden!!

Trouwens, en dan wat dan nog? Gewoon lekker met z'n twintigen het bos in, en dan fijn twee aan twee wandelen. Kan toch ook?

Mens wat een show...
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Het is iets algemener dan dat: Buiten mag je met niet meer dan 2 bij elkaar zijn, tenzij je tot 1 huishouden behoort of met kinderen onder een bepaalde leeftijd.
Voor de zekerheid (omdat ik weet dat het onderwerp gevoelig ligt): Moet je het hier verder over willen hebben, graag even een nieuw topic :)

@Piggelot: Over het algemeen staan de meetings (groot en klein) gewoon hier in het Bijeenkomsten board.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Piggelot

Citaat van: AceVentura op januari 13, 2022, 08:34:00 AM

@Piggelot: Over het algemeen staan de meetings (groot en klein) gewoon hier in het Bijeenkomsten board.


Bedankt, blijkbaar heb ik ze over het hoofd gezien dan🙈

AceVentura

Ik denk dat ze gewoon van voor jouw tijd waren ;)

Het laatste topic wat ik hierover kan vinden is van de paddestoelen plukken: https://du.asexuality.org/forum/index.php?topic=6852.0
Dat was eind 2020, dus van voor jouw registratie.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

OnsenTamago

Citaat van: AceVentura op januari 12, 2022, 04:31:55 PM
Het is inderdaad even afwachten, ik verwacht vrijdag geen goed nieuws ...
Ik hoor geruchten over sportscholen en zwembaden, dat vind ik al heel positief klinken.
Misschien kan ik dan weer paddestoelen & poffertjes & zwemmen organiseren. ;D
Citeer
Weet jij misschien goede centraal gelegen wandelplekjes OnsenTamago?
Veluwezoom? (bij Arnhem) Lombokbos / Leersumse Veld? (bij Leersum)
Zoiets. Ik ken natuurlijk nog wel meer plekjes, maar daar kun je in deze tijd over de hoofden lopen. :(
Citaat van: Piggelot op januari 12, 2022, 05:21:34 PM
Leuk om te weten! Ik heb deze mini meets gemist, waar moet ik kijken om op de hoogte te blijven?
Euhh.. bij mij, of nouja, misschien op de facebookgroep. ;)
Vanwege de maatregelen konden die ook niet zo groot worden, dus dan ging ik eerst even vragen aan m'n andere Acebesties of die zin/tijd hadden, voor ik verder ging kijken.
Citaat van: Edewecht op januari 12, 2022, 05:36:11 PM
HE?? Heb :slaap: ik iets gemist?? "MAG JE NOG MAAR IN GROEPJES VAN 2 IN HET BOS ZIJN"??!! Het moet niet gekker worden!!
(Offtopic: Ik kan het nóg gekker vertellen, als ik ga jagen mag ik ook maar met z'n tweeën zijn. Dus niet vier vrienden, en twee gaan er honderd meter verder zitten etc. Dus in die hele 50 hectare mogen we maar met z'n tweetjes zijn :o )

Edewecht

Citaat van: AceVentura op januari 13, 2022, 08:34:00 AM
Moet je het hier verder over willen hebben, graag even een nieuw topic :)

Je hebt gelijk. Ik schoot even uit m'n slof, ik laat 't verder rusten. :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Ik kreeg vandaag de Kampioen van de ANWB binnen, daar stond een stukje over de bussumerheide wat juist in de winter erg mooi schijnt te zijn, is dat misschien wat?

CiteerJe hebt gelijk. Ik schoot even uit m'n slof, ik laat 't verder rusten. :)
Dat kan de beste gebeuren
Sterker nog, het is de beste overkomen :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Shannen

Lijkt me leuk! Mag graag wandelen   ;D

PallaS.

Excuses voor de late reactie, maar als er een wandeling gepland gaat worden, ga ik graag mee! :D Ben wel een wandelaar :)

AceOfCups

We mogen al met z'n vieren; op naar de volgende verdubbeling :) Want hé, daar zijn we amoebes voor! ;)
Ecce homo

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

 :schater:

Met 4 is toch al snel een mini-meet, dus we gaan in de goede richting :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jan H

Ik hou ook van een wandeling al moet ik eerst wel weer even beter worden. Momenteel ben ik even ziek, waar is die bussumerheide ergens.

AceOfCups

Onder Bussum en boven Hilversum
Ecce homo

Jan H