Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Leuke jongen én gezellige meiden gezocht

Gestart door Anoniem.95, januari 30, 2022, 10:20:15 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Anoniem.95

Hoi allemaal,


Laat ik me even kort voorstellen: ik ben een 26-jarige vrouw uit Zuid-Holland die onder andere houdt van tennis, wandelen, fietsen, fotografie en leuke dingen ondernemen met familie en vriendinnen. Ondanks mijn diagnose autisme heb ik mijn leven aardig op de rit met een leuke baan, voldoende sociale contacten en fijne vriendinnen om me heen.

Het lijkt me heel leuk om hier een leuke jongen te vinden die houdt van diepgaande gesprekken, leuke dingen ondernemen en die een goed gevoel voor humor heeft 😉Echt een maatje, waar wie weet een hechte vriendschap of een relatie uit ontstaat.

Omdat ik in mijn omgeving geen mensen (vriendinnen) heb die aseksueel zijn, lijkt het me daarnaast ook heel fijn om in contact te komen met meiden van mijn leeftijd om herkenning te vinden, mee te kletsen en eventueel een fijne vriendschap mee op te bouwen.

Herken jij je in bovenstaande? Stuur me dan gerust een berichtje! 😊

Hayke

Hi,

Net als jij woon ik ook in Zuid-Holland en lijkt het mij ook leuk om met meiden in contact te komen die aseksueel zijn. Ik merk toch dat mijn vrienden mij niet altijd snappen als ik het over mijn aseksualiteit heb... ik krijg nog steeds regelmatig de vraag "ben je nog steeds aseksueel?"🤣

Je kunt mij altijd een mailtje sturen (ik ben niet erg actief op dit forum). Emma_bouwman@hotmail.com.

Groetjes Emma

Koffie

(Als iemand je nog eens vraagt of je nog steeds aseksueel bent zeg je: Nee, alleen op even datums. ;) ).
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie