Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Gezocht: speld in een hooiberg (a-/homorom. vrouw regio Antwerpen-Eindhoven, 29)

Gestart door Sarah93-, januari 30, 2022, 08:59:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sarah93-

Hoi!

Wie niet waagt, die niet wint, dus ik kan maar beter proberen ...

In het kort: Ik ben op zoek naar een homoromantische of aromantische (cis-)vrouw rond de 30 in het noorden van België of het zuiden van Nederland, om mijn leven mee te delen (maar niét mijn lichaam). Ik heb het gevoel dat alle mensen op dit forum mensen naar mijn hart zijn, dus ik ben nog niet wanhopig genoeg om te zeggen dat leeftijd, locatie en gelijkaardige interesses geen rol spelen. :) Voor meer details over mezelf en wie ik zoek, zie hieronder.

NAAM: Sarah
LEEFTIJD: bijna 29 op moment van typen
LOCATIE: België, provincie Antwerpen, arrondissement Turnhout --> Ik wil in eerste instantie iemand in de buurt proberen te zoeken, dus idealiter in de provincie Antwerpen, Noord-Brabant of Belgisch Limburg (of iemand voor wie locatie totaal geen rol speelt en die bereid zou zijn op relatief korte termijn naar mijn buurt te verhuizen / te gaan samenwonen als we het echt goed kunnen vinden; ik ben zelf erg gehecht aan mijn familie, dus helaas zelf niet bereid om mezelf in de toekomst aan die keuze te moeten onderwerpen.)
(A)SEKSUALITEIT: Asexueel, aromantisch/homoromantisch --> Ik weet al heel lang dat ik aseksueel ben, maar heb pas vrij recent geconcludeerd dat ik vermoedelijk homoromantisch ben. Ik voel me gewoon veel meer op mijn gemak rond andere vrouwen en kan met hen makkelijker over persoonlijke dingen praten. Voordien beschouwde ik mezelf als biromantisch, maar ik moet toegeven dat ik nog nooit met een vrouw op date ben geweest (maar met mannen eigenlijk ook maar amper :p). Verder ben ik zelfs niet helemaal zeker of ik überhaupt 'romantisch' ben. Ik wil wel een speciale relatie met een speciaal persoon, maar wat houdt het verder in? Ik houd niet van zoenen (op de mond), wel van af en toe knuffelen, niet van urenlang knuffelen voor de tv of tijdens een wandeling heel de tijd elkaars hand vasthouden, maar af en toe eens een elkaar(s hand) vastpakken vind ik niet erg. (Al vind ik alle aanrakingen wel 'awkward' in het begin, maar dat is ook gewoon uit nervositeit en gebrek aan ervaring. :p)
GENDER: cis-vrouw (she/her)
OP ZOEK NAAR: vrouw ca. 25-35 jaar, die niet al te ver woont en gelijkaardige interesses/toekomstplannen heeft en geen problemen heeft met mijn aseksuele geaardheid. :) Iemand die ook op zoek is naar een connectie en vooral graag tijd wil doorbrengen in dezelfde ruimte zonder per se alles samen te willen doen, iemand die mijn grenzen, maar ook mijn vrijheid respecteert.
AFSPREKEN: eerst even chatten, maar van mij mag afspreken al vrij snel volgen want hoe mensen online overkomen kan soms sterk verschillen van de realiteit (en dat gaat in twee richtingen, ik ben altijd bang online een te goede/zelfzekere indruk te maken en dan bij de eerste ontmoeting een teleurstelling te blijken voor de ander door mijn sociale awkwardness. :') )
KINDEREN: ik zie ze heel graag (vooral mijn eigen nichtjes/metekindje), maar ik weet niet of ik het zou zien zitten om zelf ouder te zijn. Ik dacht heel lang 'sowieso niet', maar sinds ik twee kleine nichtjes heb, voel ik mijn klok toch een beetje tikken. Ik zou ook adoptie of pleegzorg overwegen.
HUISDIEREN: een kat en 2 paarden
WERK: halftijds projectmanager in een vertaalbureau
STUDIE: halftijds studente leerkracht lager onderwijs
TALEN: vooral Engels en Nederlands
TATTOOS/PIERCINGS: geen
ALCOHOL/ROKEN/DRUGS: af en toe een wijntje
HOBBY'S (op willekeurige volgorde, afh. van seizoen, stemming, corona,...): (berg)wandelen, gamen (wRPG'S), series kijken, lezen, studeren, paardrijden, nieuwe dingen proberen,...
RELIGIE: ik neig naar religieus naturalisme (ik weet nog maar net dat dat bestaat, maar het past wel bij me)
VARIA:
- Ik houd van eten, maar mijn eetgewoonten variëren heel sterk afhankelijk van mijn stemming, het seizoen en wat de weegschaal zegt. :p Soms eet ik een tijdje veel ongezonde tussendoortjes, en dan switch ik weer een paar weken naar een bewust gezonde levensstijl, zelf koken, etc. Ik ben niet alleen flexitariër, maar eigenlijk flexi-alles, en af en toe even fanatiek. Maar ik ben altijd te vinden voor pizza (zonder ananas)!
- Hetzelfde geldt voor sport / lichamelijke activiteit. Ik heb heel luie periodes en relatief actieve periodes. (Sterk afhankelijk van het seizoen.) Soms voel ik me sportief, en soms helemáál niet.
- Ik heb af en toe last van mood swings of wat langere periodes van depressie en angst. Tot nu toe zo twee periodes meegemaakt in de afgelopen 10 jaar en ik hoop dat het daarbij blijft, maar eens je het gehad hebt, loop je blijkbaar extra risico. :( Ik probeer dan altijd mijn emoties te verbergen, maar ik zou heel graag iemand hebben bij wie ik gewoon even een potje kan huilen zonder dat er meteen een drama van gemaakt wordt. Misschien is een depressie dan wel ineens ontweken, aangezien eenzaamheid tot nu toe volgens mij telkens een zekere rol heeft gespeeld. In het algemeen sta ik best wel vrolijk en positief in het leven.
- Oh ja, wat betreft het onderdrukken van emoties: dat gaat vooral over emoties die met mezelf te maken hebben. Sinds ik alleen woon, huil ik extreem vaak aan het einde van een film, of het nu een droevig einde is of net een heel happy einde, en zelfs als ik de film of serie niet eens goed vond, en ik weet niet of ik daar nog van kan terugkomen. ;D
- Ik heb tinnitus/oorsuizen (de oorzaak van mijn eerste depressie, maar sindsdien redelijk onder controle). Om die reden heb ik bijna altijd zacht achtergrondgeluid opstaan (radio, tv of het knisperend Witcher-haardvuur op Netflix) en vermijd ik zoveel mogelijk luide plaatsen en zet ik een koptelefoon op bij het stofzuigen.
- Ik doe niet graag 'niks'. Als ik ergens moet zitten wachten en ik tijdelijk uitgepraat ben met mijn gezelschap, wil ik graag iets kunnen lezen, een kruiswoordraadsel invullen,... of in het slechtste geval m'n smartphone bovenhalen. En niet gewoon romantisch handen vasthouden en niks doen, dat lijkt me gewoon saai. :p (Ik denk dat ik ergens in het ADD-spectrum val.) Tijdens een film/serie zit ik vaak ook andere dingen te doen tussendoor, tenzij het echt heel goed is.
- Ik ben heel klimaatbewust, maar geen activist. Ik werk vooral aan wat ik zelf in handen heb, want als ik me te veel aantrek van wat er op grote schaal (niet) gebeurt, word ik een beetje wanhopig. Ik ben ook geen fanatiek 'geitenwollensokkentype' (al koop ik tegenwoordig wel veel eco-kleding, maar ik kan zelf niet breien :p). Ik rijd ook gewoon met de auto, maar enkel wanneer fiets en OV geen (realistische) opties zijn.
- Ik ben gevaccineerd, maar het maakt me niet uit of jij het wel/niet bent.
- Op vlak van lezen/series, gamen,... heb ik een bijzondere voorliefde voor fantasy en het Tolkien-universum heeft een speciale plek in mijn hart.  :smile-hart:
- Ik 'overthink' alles en ben altijd bezig de toekomst te plannen... (Ik ben net Ted van HIMYM, ook een van m'n favoriete series trouwens.) Ik vind het dus niet erg om daar al heel snel over te praten of na te denken, maar ik zal het onderwerp niet snel zelf aansnijden want ik weet dat niet iedereen daar zo snel klaar voor is. (Dat heb ik wel geleerd van Ted. :) )
- Andere mensen lijken altijd zo goed en bondig te kunnen omschrijven wie ze zijn ... Ik vind het helemaal niet zo gemakkelijk, dus ik blijf dit lijstje maar aanvullen omdat ik bang ben dingen aan mezelf te moeten veranderen als ik een relatie heb, dus eigenlijk wil ik gewoon zeggen: laat me zijn wie ik ben, oordeel niet over de manier waarop ik mijn leven leid en besef dat mensen kunnen veranderen. :)

Zou jij degene kunnen zijn die ik zoek? Stuur gerust een PM! :)

Princess

Hey, Sarah

Ik ben een vrouw van 33 uit België. Zelf ben ik hetero. Toch sprak je bericht me wel aan. Als je zin hebt om te chatten als vrienden, laat maar weten.

Groetjes
Princess