Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hoi allemaal!

Gestart door Kimberley, februari 06, 2022, 09:08:15 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kimberley

Hoi allemaal,

Ik ben ook nieuw hier en dacht laat ik toch maar eens een berichtje plaatsen. Mijn naam is Kimberley en ik ben 31 jaar.. denk nog steeds dat ik 29 ben door al die Corona toestanden haha, anyway..

Heb het lang moeilijk gehad met mijn seksuele geaardheid maar ik durf er eindelijk voor uit te komen dat ik mij identificeer met aseksueel. Ik ervaarde altijd druk van buitenaf om een partner te hebben.Want zonder partner kan je toch niet gelukkig zijn? Heb je nu nog geen vriend? Je weet niet dat je het fijn vind want je hebt het nog nooit geprobeerd. Maar ik ben niet ongelukkig, ik heb wel dingen geprobeerd en voel me er heel onprettig bij dus waarom zou ik over mijn eigen grenzen heen moeten omdat een ander dit vindt? Wel zou ik het fijn vinden om ooit een partner te vinden waarmee ik het leven kan delen.. het voelt soms toch een beetje eenzaam. Dus mochten jullie ervaringen hebben met dating sites o.i.d. dan zijn tips welkom.

Nadat ik het internet een beetje af heb gestruind ben ik hier beland en vindt het fijn om te lezen dat er anderen zijn die zich net zo voelen als ik. Het lijkt me fijn om wat meer in contact te komen met jullie en anders ben ik al blij met de dingen die hier gedeeld worden.

Verder nog wat over mij: Ik woon samen met mijn twee katten, hou van reizen(dit jaar staat zuidelijk Afrika op de planning, hou van wandelen en de natuur, zit op dansen en probeer ook af en toe baantjes te zwemmen en wat meer te lezen.

Groetjes

Fricai

Hey Kimberley, welkom! :wave:

Citaat van: Kimberley op februari 06, 2022, 09:08:15 PMdus waarom zou ik over mijn eigen grenzen heen moeten omdat een ander dit vindt? Wel zou ik het fijn vinden om ooit een partner te vinden waarmee ik het leven kan delen.. het voelt soms toch een beetje eenzaam. Dus mochten jullie ervaringen hebben met dating sites o.i.d. dan zijn tips welkom.

Dat moet niet, gelukkig. :) Er zijn wel veel aseksuelen (denk ik) die de grens opzoeken, en zelfs wat oprekken, omwille hun partner met een andere geaardheid (maar als het goed is maakt ook die partner offers op dit vlak). Maar seks hebben omdat buitenstaanders dat van je verwachten moet je vooral niet doen. :)



Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Piggelot


Sarah93-

Welkom Kimberley!

Je verhaal klinkt heel herkenbaar!

Jaap

Hoi Kimberley,

Welkom hier, fijn dat je dit forum gevonden hebt!  :cake: :cake:
Je hebt misschien al gezien dat hier ook een contacthoekje is, waar je eventueel een oproepje kunt plaatsen. Het 'vijvertje' is misschien niet heel groot, maar wie weet!

Veel plezier hier en ook alvast in zuidelijk Afrika!

TanteKien


sharkie

Welkom Kimberley.

Ennuh zeker aan te raden Zuid-Afrika.
(Heb deze 3 jaar geleden gedaan bij Tui/Kras singlereizen).

Als eeuwige single  :cheerleader: is het top dat er Singlereizen zijn en steeds meer bijkomen. (alleen in Corona tijd wel erg beperkt, maar logisch ook).




PallaS.

Welkom Kimberley! Goed dat je er bent, en fijn dat je ons gevonden hebt. :)

AceVentura

Welkom op het forum Kimberley,  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

CiteerMijn naam is Kimberley en ik ben 31 jaar.. denk nog steeds dat ik 29 ben door al die Corona toestanden haha, anyway..
Dit hoor ik wel meer om me heen, gewoon alsof de tijd gewoon twee jaar stil heeft gestaan ofzo.

CiteerDus mochten jullie ervaringen hebben met dating sites o.i.d. dan zijn tips welkom.
We hebben een contacthoekje, daar kan je natuurlijk altijd een poging wagen.

CiteerNadat ik het internet een beetje af heb gestruind ben ik hier beland en vindt het fijn om te lezen dat er anderen zijn die zich net zo voelen als ik. Het lijkt me fijn om wat meer in contact te komen met jullie en anders ben ik al blij met de dingen die hier gedeeld worden.
Je bent hier zeker niet de enige. Als het coronagedoe het toelaat gaan we elkaar hopelijk ook weer in het echt ontmoeten.

Veel plezier hier :wave:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Kimberley

Dank jullie wel allemaal!

Citaat van: Jaap op februari 07, 2022, 01:22:26 PM
Je hebt misschien al gezien dat hier ook een contacthoekje is, waar je eventueel een oproepje kunt plaatsen. Het 'vijvertje' is misschien niet heel groot, maar wie weet!

Dank voor de tip. Kan er zeker eens naar kijken  :)

Citaat van: sharkie op februari 07, 2022, 03:15:55 PM
Welkom Kimberley.

Ennuh zeker aan te raden Zuid-Afrika.
(Heb deze 3 jaar geleden gedaan bij Tui/Kras singlereizen).

Als eeuwige single  :cheerleader: is het top dat er Singlereizen zijn en steeds meer bijkomen. (alleen in Corona tijd wel erg beperkt, maar logisch ook).


Wat leuk! Ik ga nooit specifiek op Single reis maar wel altijd groepsrondreizen en dan meestal met een internationale organisatie. Tot nu toe hele goede ervaringen mee en hou er ook nog eens slaap adresjes aan over bij mensen verspreid over de wereld. Zo al eens oktoberfest kunnen vieren in Duitsland en heerlijke vakanties gehad in Turkije.
Helaas zijn er wel een aantal falliet gegaan in corona tijd maar G adventures en African Overland tours staan nog overeind. Ben erg benieuwd  ;D

femke123

Hee Kimberly!
Welkom! De hobby's wandelen en reizen deel ik met je :) Super leuk.
Ik herken ook je verhaal. Het feit dat je alleen niet ongelukkig bent maar ooit wel hoopt dat je met iemand het leven kan delen.

BjornAgain


Eline.

Hoi Kimberly!
Welkom en leuk dat je er bent. Je schrijft dat je danst. Ik vroeg me af in welke stijl. (Dit is een vraag van een ander danser ;D). Ik dans zelf in de stijl hiphop en ik hou van freestylen.