Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hoi allemaal!

Gestart door Kimberley, februari 06, 2022, 09:08:15 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kimberley

Citaat van: Eline. op maart 01, 2022, 01:31:13 PM
Hoi Kimberly!
Welkom en leuk dat je er bent. Je schrijft dat je danst. Ik vroeg me af in welke stijl. (Dit is een vraag van een ander danser ;D). Ik dans zelf in de stijl hiphop en ik hou van freestylen.

Leuk hiphop en freestyle. Doe je dat al lang?
Ik zit op klassiek modern sinds een paar jaar, dus beetje ballet geïnspireerd. Het is een goede uitdaging haha ;)

Eline.

Hoi Kimberly
Ik zit denk ik al 6 of 7 jaar op hiphop dansles. Ik freestyle zelf al vanaf mijn 10e dus dat doen ik al 10 jaar. Ik was eerder begonnen met freestylen dan met lessen.
Leuk dat jij op klassiek modern zit. Een hel ander stijl dan wat ik doe. Leuk!
Eline

Rhodé

Hoi Kimberly en welkom!
Wat je zei over het prima zonder partner kunnen, maar dat het ooit misschien wel fijn zou zijn, is heel herkenbaar!
Welke landen in zuidelijk Afrika wil je gaan bezoeken?

Kimberley

Citaat van: Rhodé op maart 06, 2022, 10:49:14 AM
Hoi Kimberly en welkom!
Wat je zei over het prima zonder partner kunnen, maar dat het ooit misschien wel fijn zou zijn, is heel herkenbaar!
Welke landen in zuidelijk Afrika wil je gaan bezoeken?

Dank je Rhodé! Heel fijn om zo over het hele forum veel herkenning te zien.
Op de planning staat: Zuid-Afrika, Namibië, Botswana, Zimbabwe en dan weer eindigen in Zuid-Afrika. Ben je wel eens hier geweest?

Rhodé

Citaat van: Kimberley op maart 07, 2022, 12:11:22 PM
Op de planning staat: Zuid-Afrika, Namibië, Botswana, Zimbabwe en dan weer eindigen in Zuid-Afrika. Ben je wel eens hier geweest?

Gaaf hoor! In die landen ben ik nog nooit geweest. Ik ben wel in Malawi geweest en Oeganda (al weet ik niet of je dat zuidelijk Afrika kan noemen aangezien het op de evenaar ligt).
Er staat je in ieder geval een hoop mooie natuur te wachten!