Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Komende zaterdag (12 februari) updates aan het forum

Gestart door AceVentura, februari 09, 2022, 11:06:40 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Hoi Allemaal,

Komende zaterdag 12 februari in de ochtend ga ik de software van het forum een update geven. Uit testjes blijkt dat het allemaal niet zo spannend gaat zijn, dus ik verwacht geen problemen.
Als ik bezig ben zet ik het forum even in de onderhoudstand wat betekend dat je even niet in kan loggen. De verwachting is dat dat slechts enkele minuten zal duren, maar je zal altijd zien dat ik dat doe op het moment dat je net even wou kijken ;D.

Voor wie van cijfers houdt: We gaan van SMF versie 2.0.18 naar 2.0.19.

Groetjes,
Ace
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Dank voor je bericht, Ace!

Zaterdagochtend zal ik er zelf weinig van merken, want dan bevind ik me op het Pieterpad, maar ik ben benieuwd wat voor stralende nieuwe toestand ik die avond zal aantreffen ;D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

De update is alweer gebeurd :cheerleader:

Ik zag dat er niemand online was dus volgens mij heeft niemand er iets van gemerkt :)

Veel pleizer :wave:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

Citaat van: AceVentura op februari 12, 2022, 08:43:30 AM
volgens mij heeft niemand er iets van gemerkt :)

Raar eigenlijk. Zit je je werk te doen, goed te doen... merkt niemand iets. Als niemand iets merkt, is het goed. Toch raar...

Maar bedankt voor je (goede) werk, Ace!  :taart3: :taart1:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

Als het niet gebeurt, merken we het op den duur misschien, door instabiliteit en traagheid en dat soort irritante dingen. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie


AceVentura

Dank  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

Ja, het is soms wat onzichtbaar en daardoor soms (zeker niet hier) wat ondankbaar werk ::)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Fricai

Citaat van: AceVentura op februari 13, 2022, 09:30:33 AMJa, het is soms wat onzichtbaar en daardoor soms (zeker niet hier) wat ondankbaar werk ::)

Hup AceVentura Hup! :cheerleader: