Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Naar een eettentje of iets

Gestart door Eline., februari 13, 2022, 05:51:30 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Eline.

Hoi

Ik was al weer een tijdje terug naar de spelletjesmiddag geweest van NOA en dit beviel mij heel goed. Het lijkt me leuk om nog een keer met een groep aseksuelen af te spreken. Ik had bedacht dat we misschien met een aantal mensen naar een restaurant zouden kunnen gaan of iets anders. Als je ideeën hebt, vertel ze vooral. Ik vroeg me af of andere mensen hier ook interesse in hebben?
Ik woon zelf in de omgeving van Utrecht, maar vind het ook niet erg om naar andere plekken te gaan. Weten mensen nog leuke plekken waar je met een groepje mensen naartoe kan gaan. Als een aantal mensen mee willen kunnen we samen een datum uitkiezen. Dus als je interesse hebt, reageer vooral!

Eline :grouphug:

AceVentura

Altijd leuk :cheerleader: en met een beetje geluk hebben we binnen niet al te lange tijd ook geen last meer van beperkende maatregelen :cheerleader:

Een eettentje kan uiteraard, in de omgeving van Utrecht kan je ook mooi wandelen, en die dingen kan je natuurlijk ook combineren :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Elinev28


PallaS.


Tessa_

Heel leuk idee! Ik vond de spelletjesmiddag ook erg geslaagd en het lijkt me leuk om weer een keer met wat mensen af te spreken :)

Kimberley

Lijkt mij ook leuk! Woon ook niet al te ver van Utrecht maar sta ook open voor andere plaatsen :)

Shimmer

Ik ga graag mee, lijkt me leuk! Ook een goed idee om wandelen te combineren met een bezoekje aan een restaurant  :highfive1:

Rosa

Lijkt mij ook heel leuk!! Ik kon er bij de spelletjesmiddag helaas niet bij zijn dus hopelijk nu wel!

Eline.

Hoi hoi,

Ik heb even een datumprikker aangemaakt. Kunnen jullie daarop aangeven of jullie kunnen?

https://datumprikker.nl/pbx4jscfujgixqrk

Het zijn dagen in weekenden met een begin tijd om 13.00. Ik heb nog geen leuk plekje bedacht dus als jullie nog ideeën hebben is dat fijn. Houdt daarbij rekening dat het met het OV bereikbaar moet zijn. Als het mooi weer is zouden we ook met zijn allen kunnen picknicken in een parkje.

Als je uiteindelijk toch niet kan terwijl je dat wel hebt aangegeven op de datumprikker, kan je reageren op dit bericht en dat doorgeven. Dan missen we niet nog iemand en hoeven we niet te wachten.

Ik vind het heel leuk hoe toch zo veel mensen mee willen. Dat is heel leuk en gezellig natuurlijk! De behoefte om elkaar te ontmoeten speelt dus bij meerderen dan alleen bij mij ;D.

Hopelijk tot snel ziens!

slalom


memories

Leuk, Eline! Ik heb de datumprikker ook ingevuld  ;D

PallaS.


Persoontje


DreamOn19

Ik ga ook graag mee. Heb de datumprikker al ingevuld :D

Waalwijker