Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Naar een eettentje of iets

Gestart door Eline., februari 13, 2022, 05:51:30 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

memories

Ik denk dat de datum wel geprikt kan worden, 2 april staat bovenaan ;D
Ik weet nog niet helemaal zeker of ik dan kan, maar denk het wel.
Wat een grote groep trouwens, haha!

Eline.

Hoi allemaal
Ik wou dat ook net gaan plaatsen. De datum is 2 april. Bijna iedereen kan dan :cheerleader:
Het begint om 1 uur en je kan zo lang blijven als je wil. Voor nu gaan we picknicken als het weer mooi is. Als het regent moeten we een ander plekje vinden.
Het is leuk als ieder wat lekkers meeneemt voor ongeveer 5 mensen. Vergeet ook geen kleedje mee te nemen! Neem ook leuke spelletjes mee!!! Ik neem in elk geval het spel weerwolven mee.
Er komen van wie het tot nu toe doorgegeven heeft ongeveer  18-20 mensen. Een mooie groep! Ik had niet verwacht dat zo veel mensen zouden willen komen. Als je nog wilt komen ben je nog van harte welkom. Reageer dan nog even op dit bericht!
Binnenkort zal ik de locatie doorgeven. Ik ben nog even opzoek naar een leuk parkje in Utrecht ;D

Shimmer


Shannen

Ik heb de datumprikker ook ingevuld maar zag dat ik hier niet heb gereageerd. Dus bij deze, ik ben erbij :)

Eline.

Hoi iedereen!
Ik heb een parkje uitgekozen. Het wordt het Julianapark. Dit is een mooi oud parkje in Utrecht. Je kan vanaf station Zuilen er naartoe lopen en je kan een aantal verschillende bussen nemen vanaf Utrecht Centraal om daar te komen. Het is ongeveer een kwartiertje om daar te komen vanaf Utrecht Centraal. Er is daar een wat groter grasveld waar we kunnen gaan zitten. Ik zal er wat eerder zijn dan 1 uur en alvast een paar kleedjes neerleggen. Als je me niet kan vinden kan je mij een berichtje sturen. Misschien kan iemand een ace vlag meenemen? Dan wordt het heel makkelijk om te herkennen waar we zitten :D
Ik zal ff vertellen hoe ik er uit zie want dan is het makkelijker om me te herkennen. Ik heb blond haar en ben lang voor een vrouw namelijk 1,83 cm. Waarschijnlijk heb ik een donkergroene jas aan

memories

Bedankt voor de info! Heb er zin in ;D

PallaS.


Simonee

Hee allemaal!
Ik zou ook graag komen, is dat goed? :-)
En zijn er meer mensen die vanaf Rotterdam Centraal reizen/via Utrecht Centraal komen en samen de weg willen zoeken?
Groetjes,
Simone

memories

Ik kom vanuit het noorden, maar wel langs Utrecht Centraal :).

Eline.

Citaat van: Simonee op maart 13, 2022, 04:58:52 AM
Hee allemaal!
Ik zou ook graag komen, is dat goed? :-)
En zijn er meer mensen die vanaf Rotterdam Centraal reizen/via Utrecht Centraal komen en samen de weg willen zoeken?
Groetjes,
Simone

Je bent van harte welkom! Hoe meer aces hoe meer vreugd! Waarschijnlijk komen veel mensen vanaf Utrecht centraal.

Kimberley

Gezellig!

Ik kom ook via Utrecht Centraal.
Om 12:49 gaat een trein van Utrecht Centraal naar Zuilen. Mochten er meer mensen deze trein nemen dan kunnen we samen lopen vanaf het station naar het park  :)

Simonee

Lijkt me goed om die trein te nemen!! Misschien kunnen we ergens voor de trein naar Zuilen afspreken? Bovenaan de trap van het spoor, ofzo? Gezellig in ieder geval!  :D En zin in!

Kimberley

Citaat van: Simonee op maart 14, 2022, 10:41:53 PM
Lijkt me goed om die trein te nemen!! Misschien kunnen we ergens voor de trein naar Zuilen afspreken? Bovenaan de trap van het spoor, ofzo? Gezellig in ieder geval!  :D En zin in!


Klinkt goed!  :D

PallaS.

Ik kom vanuit Den Haag naar Utrecht  - kan ik ook meereizen?

Bennieben

Ik sluit ook graag aan! Kom vanuit Schiphol dus zal aansluiten op Utrecht centraal met de trein naar Zuilen. Leuk om eens met gelijkgezinden af te kunnen spreken. Ik kijk er naar uit jullie allemaal te ontmoeten!  ;)