Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Naar een eettentje of iets

Gestart door Eline., februari 13, 2022, 05:51:30 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Simonee

Uiteraard, iedereen is welkom, alleen maar gezellig en ik heb er ook veel zin in!! Ben erg benieuwd ;D
Vergeet niet wat lekkers, een kleedje en spelletje mee te nemen hielp Eline me nog herinneren :)

Tot dan! :cheerleader:

Waalwijker

Op de route Waalwijk naar Utrecht wil ik best wel iemand
Meenemen
Ik hoef geen benzine geld, ik rij toch elektrische  ;)

Piggelot

Ik ga via assen naar utrecht.. meer mensen die uit deze richting komen? Kunnen we misschien samen met de trein of auto🙂

memories

Citaat van: Piggelot op maart 27, 2022, 02:20:29 PM
Ik ga via assen naar utrecht.. meer mensen die uit deze richting komen? Kunnen we misschien samen met de trein of auto🙂

Yes, ik kom via Zwolle met de trein :)


Het wordt aardig koud volgend weekend, zie ik. Niet helemaal picknickproof 😅

slalom

Citaat van: houseofmemories op maart 27, 2022, 04:19:34 PM
Citaat van: Piggelot op maart 27, 2022, 02:20:29 PM
Ik ga via assen naar utrecht.. meer mensen die uit deze richting komen? Kunnen we misschien samen met de trein of auto🙂

Yes, ik kom via Zwolle met de trein :)


Het wordt aardig koud volgend weekend, zie ik. Niet helemaal picknickproof 😅

ik ook vanaf Zwolle!!

BjarneS

Het lijkt erop dat ik toch kan komen, zijn er mensen die treinen vanuit Twente/Almelo?

Also ik +1 de motie van dat het weer niet echt lijkt mee te zitten voor een picknick.

Eline.

Hoi allemaal,

Ik zag ook dat het weer kouder wordt. Stiekem heb ik nog de hoop dat het beter wordt ook al is dit waarschijnlijk niet heel realistisch. Misschien dan toch maar wat extra kleedjes en truien meenemen! Jammer dat het mooie weer van de afgelopen dagen zich niet doorzet!
Ik heb al zin om jullie zaterdag te zien!

Aan dit bericht heb ik een foto geprobeerd toe te voegen, maar dit lukte niet. Ik doe het dus maar met een google maps link: https://www.google.com/maps/search/julianapark/@52.1061702,5.0881976,446m/data=!3m1!1e3 Op google maps zijn allemaal festival dingen te zien die zijn er zaterdag niet, maar daar gaan we wel zitten. Google maps heeft waarschijnlijk die foto tijdens een festival genomen. Er is daar dus gewoon een grasveld. Ik neem ook wel iets van een bordje mee waar ik AVEN op schrijf dan ben ik te herkennen. Ik hoop dat het zo enig zins duidelijk is. Het is in elk geval een groot grasveld en er naast zijn speeltoestellen.

Tot zaterdag!

Edewecht

Ik ga niet mee, maar wens jullie een warme :grouphug: bijeenkomst! :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Piggelot

Citaat van: slalom op maart 28, 2022, 12:27:55 PM
Citaat van: houseofmemories op maart 27, 2022, 04:19:34 PM
Citaat van: Piggelot op maart 27, 2022, 02:20:29 PM
Ik ga via assen naar utrecht.. meer mensen die uit deze richting komen? Kunnen we misschien samen met de trein of auto🙂

Yes, ik kom via Zwolle met de trein :)


Het wordt aardig koud volgend weekend, zie ik. Niet helemaal picknickproof 😅

ik ook vanaf Zwolle!!

Top, join ik jullie in zwolle😋

Waalwijker

Thanks voor de info  :highfive1:
Het veldje zit vlakbij een Chinees restaurant waar je kan
Parkeren zag ik
Tot zaterdag!

DreamOn19

Is er al iets meer bekend over zaterdag? 😊

DreamOn19

Citaat van: DreamOn19 op maart 31, 2022, 11:32:38 AM
Is er al iets meer bekend over zaterdag? 😊
. Ik zie het al, julianapark 👍🏻

Eline.

Hoi allemaal,

Ik zag dat het weer echt slecht wordt 2 april. Het wordt maar 6 graden. Ik zat er aan te denken dat we kunnen verzamelen in het Julianapark en als het echt te koud is we naar een restaurant kunnen lopen om daar te gaan zitten. Het is zo jammer dat het nu zo slecht weer is en ik baal er echt van! Als je door dit weer niet meer komt snap ik dat heel goed. Wil je het dan wel even doorgeven?
We gaan het zaterdag dus even proberen, maar we zoeken als het niet gaat een ander plekje op. Weten jullie nog restaurants is de omgeving van het Julianapark waar je met veel mensen kan zitten? Ik dacht misschien aan dat chinees restaurant naast het park.
Ik hoop dat het ondanks de kou gezellig wordt. Het loopt jammer genoeg wel anders dan verwacht.

Groetjes Eline :cake:

Eline.

Hoi allemaal,

Nog een berichtje. Ik vond in het park een plek waar je naar binnen kan en mag zitten. Hier kan je als je wil iets te eten kopen maar dat hoeft niet. Het is een soort woonkamer voor de buurt/het park. Dit is het plekje: https://antjedrijver.nl/ . Het is een soort buurthuis waar ze net dit weekend weer open gaan. Je kan er ook naar de wc dus dat is mooi. Als het te koud is kunnen we daar schuilen!

Groetjes Eline

memories

Het weer is inderdaad erg jammer! Ik zit een beetje te twijfelen, maar ik laat morgen wel weten of ik kom. 😅