Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Naar een eettentje of iets

Gestart door Eline., februari 13, 2022, 05:51:30 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

macobra2019

Oh wat jammer dat ik zo lang niet ingelogd heb, ik zou graag in contact komen met andere a-seksuelen. Ik hou het wat beter in de gaten - veel plezier iig!

AceOfCups

Jullie kunnen altijd nog gaan sneeuwballen gooien  ;)  Heel veel plezier samen!
Ecce homo

Waalwijker

Ik ben op het moment erg verkouden als het morgen niet weg is bijf
Ik thuis ,voor jullie gezondheid  :bloos:

Bennieben

Aangezien de bijeenkomst een iets andere invulling krijgt dankzij het weer is het dan nog steeds het idee om kleedjes en eten mee te nemen? Of spelen we op safe en gaan we na een stukje wandelen ergens een tentje in?

Shannen

Ik wou graag mee, maar kwam erachter dat ik zaterdag helaas niet werken. Veel plezier!

Shimmer

Ik had graag mee gewild, maar ik vrees dat ik een hoop meer werk heb dan ik had gedacht, dus gaat het hem deze keer niet worden. Volgende keer beter  :highfive1:

Eline.

Hallo allemaal!
Ik zat een beetje te twijfelen over wel of geen kleedjes en eten meenemen. Je kan voor de zekerheid het wel meenemen, maar het is dus niet zeker of we het gaan gebruiken. Als je iets lekker meeneemt zorg dan dat je het ook weer terug mee kan nemen. Zorg vooral voor laagjes kleding. Neem wel vooral spelletjes mee! Dat kunnen we natuurlijk overal spelen!!
Voor degenen die wel komen tot morgen :wave:

Piggelot

Ook al is het geen picknick weer, het wordt vast gezellig. Voor degenen die wel komen en ook met de trein gaan:

Ik ga via Zwolle en Utrecht naar Utrecht zuilen.
Het gaat om de intercity richting rotterdam in zwolle om 11:50 spoor 5 en
Sprinter  richting breukelen in utrecht om 12:49 spoor 14

Dan zie ik wel wie er aansluiten.
Oja, om mij te spotten, ik heb knal roze haar😬


memories

Hoi allemaal, ik moet helaas toch last minute afzeggen. Misschien tot een volgende meeting :-[

Simonee

Ha allemaal!

Ik heb ook getwijfeld, maar ik kom toch!! Voelt gek om zomaar te gaan toch haha, maar ik hoop dat het gezellig is en ik leuke mensen ontmoet!! :) Lijkt me idd met dit weer eigenlijk wel heel fijn om ergens ook warm binnen te zitten  ;D En eten/kleedje is dan miss minder nodig?
Ik heb iig spelletjes bij me en ik join de sprinter richting Breukelen vanaf Utrecht 12.49 spoor 14 @Piggelot. Ga proberen je te zoeken :)

Tot straks iedereen die er is!!

Liefs,
Simone

PS. Ik loop heel erg achter op mijn priveberichten!! Echt wel 2 weken. Dus weet dat dat niet persoonlijk is en ik juist iedereen heel graag ontmoet! En nog gewoon moet reageren maar daar erg slecht in ben / niet altijd meldingen krijg.

Kimberley

Ik ben ook van plan om die trein te pakken. Zal ook proberen jullie te spotten Piggelot en Simone. Ik ben te herkennen aan een paarse jas!

Vind het ook spannend om te gaan (aangezien ik nog niet zo lang lid ben en mijn aseksualiteit heb geaccepteerd) maar ik kijk er wel naar uit om jullie te ontmoeten. Ben ook voorstander om een binnen locatie op te zoeken haha, koukleum hier.

Tot strakjes!

Persoontje

Hoi! Ik neem ook diezelfde trein (als ik de aansluitingen allemaal haal). Ik heb een donkergroene jas en draag een bril. Ik zou het ook leuk vinden om een plekje ergens binnen te zoeken. Tot straks!

Bennieben

Ik loop alweer vertraging op dus misschien dat ik een bus pak om nog tijdig op zuilen aan te komen. Ik heb een grote gele jas aan. Ook niet te missen ;)

BjarneS

Ik heb een donkerpaarse trui aan en zit momenteel in de trein vanaf Zwolle, heb piggelot niet kunnen spotten maar dat zal wel aan mij liggen :p

Piggelot

Ik heb niemand in een paarse trui gezien, zit in treinstel 4213.
Zal op je letten als ik uitstap😂