Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Naar een eettentje of iets

Gestart door Eline., februari 13, 2022, 05:51:30 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bennieben

Zoals het er nu uit ziet kom ik om 13:07 aan op Utrecht zuilen. Ik ben mijn hele vertrouwen in de lokale bussen verloren 😂. Ik hou het forum wel in de gaten over waar jullie zijn, dan sluit ik aan!

PallaS.

#61
Ik ben onderweg naar Utrecht. Voor op het station straks: zwarte jas, groen sjaal en blauwe pet. :) Tot straks!

PallaS.


Piggelot

Onderaan, mocht je niemand herkennen, zien wr elkaar op zuilen wel uitstappeb

Persoontje

Mijn trein komt om 12:45 aan op Utrecht. Ik hoop dat ik het ga halen en anders zie ik jullie bij het julianapark

Rosa

Zijn er al mensen in het Julianapark? Zo ja waar precies? :)

PallaS.

Het was gezellig allemaal! Snel weer doen :)

Simonee

Jaaa vond het heel gezellig allemaal!
Fijn om jullie te hebben ontmoet!
En ben het eens met snel weer doen, leuk!

:grouphug:

Liefs,
Simone  ;D

Eline.

Hoi hoi allemaal!
Ik vond het heel leuk dat jullie allemaal gekomen zijn. Er komt sowieso nog een volgende keer! Het was veel te leuk om dit maar bij een keer te laten. Ik zal dan ter zijner tijd wel nog een nieuwe datumprikker delen. Dan kunnen hopelijk de mensen die niet konden hopelijk wel!
Het was heel gezellig en tot de volgende keer!

Eline

Piggelot


PallaS.

Yesss! Al 17 mensen hebben de datumprikker ingevuld, en zondag 29 mei is veruit de populairste datum tot nu toe! cheerleader:

Dus bij deze wordt 'ie geprikt: op zondag 29 mei gaan we weer met z'n allen op pad. Om 13:00 spreken we in Utrecht af: de precieze locatie volgt binnenkort.

Wordt vervolgd!  :hart1: