Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Efteling

Gestart door AceVentura, februari 16, 2022, 09:42:08 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

AceVentura

Hoi Allemaal,

Vanochtend met boodschappen doen merkte ik dat de Efteling spaaractie weer begonnen is bij AH. Het sparen gaat redelijk vlot: Bij iedere 5 euro een zegeltje, met 4 zegeltjes heb je 12,50 korting op een kaartje.
Met de persco van gisteren ziet het er ook naar uit dat we tegen de tijd dat we gaan van alle maatregelen af zijn, dus dat gaat leuk worden :cheerleader:

Zullen we meteen maar gaan plannen? ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Eline.

Hoi
Dit klinkt als gezellig. Als ik kan wil ik wel mee.

AceVentura

Leuk Eline :cheerleader:

Meestal verzamelen we eerst geïnteresseerden, daarna zetten we een poll neer met wat dagen en kan je aangeven wanneer je kan en we kiezen dan de dag dat de meesten kunnen.
Zo ver is het nu nog niet, ik ben benieuwd of er nog meer liefhebbers zijn :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

PallaS.


Shannen

Leuk! Ik ga graag mee !

AceVentura

Zo hebben we al snel een mini-meet :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

memories


Sarah93-

Ik ben ook geïnteresseerd, maar ik heb wel een vrij volle agenda de komende maanden, dus het ik zal nog moeten zien of het lukt. :)

AceOfCups

Bedankt voor de tip AceVentura! Misschien ga ik wel mee tzt (volgens mij.... mag dat straks?) Toch maar weer een keer boodschappen doen bij de Ap :)
Ecce homo

AceVentura

Ik heb zelf inmiddels genoeg voor 3 kaartjes met korting en dat zullen er nog wel meer worden, als je wil kan ik je dus ook wel aan een kaartje met korting helpen :)

En volgens mij moeten we na vrijdag inderdaad zonder problemen naar de Efteling kunnen :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

PallaS.

En ik kan massa's kortingskaartjes bij mijn moeder scoren, denk ik zo XD dus korting voor iedereen!  :schater:

sharkie

Yesss.
Als ik kan ga ik gezellig mee.

:cheerleader: :cheerleader:

AceVentura

Leuk dat er zoveel animo is. Wanneer zullen we wat plannen? Mij lijkt ergens in april wel praktisch?
Dan doen we een poll met alle weekend dagen en dan heeft iedereen nog voldoende mogelijkheid om iets te regelen als dat nodig is.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

DreamOn19

Heey , Efteling lijkt me leuk  ;D , ik ga graag mee

sharkie

Een poll voor april is ok, misschien is mei nog een optie en 6 april is natuurlijk ook leuk, maar dat is wel doordeweeks dus denk niet haalbaar.