Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Efteling

Gestart door AceVentura, februari 16, 2022, 09:42:08 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Is er dan iets bijzonders op 6 April? Ik zou in ieder geval kunnen ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

PallaS.

Citaat van: AceVentura op februari 26, 2022, 07:42:48 PM
Leuk dat er zoveel animo is. Wanneer zullen we wat plannen? Mij lijkt ergens in april wel praktisch?
Dan doen we een poll met alle weekend dagen en dan heeft iedereen nog voldoende mogelijkheid om iets te regelen als dat nodig is.

:cheerleader:

AceOfCups

Ecce homo

AceVentura

Oeps ... ik ben alle dagen een beetje kwijt merk ik :schater:

Ik zal de poll aanmaken, ik zal 2 april eruit laten want het ziet er naar uit dat er dan gewandeld gaat worden :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

De poll staat er, de keuze is reuze dus stemmen maar! :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Er is al een hoop gestemd :cheerleader:
Voor nu gaat 30 april aan kop met 9 stemmen :klap:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Beukennootje

Oeh, ik zie dit topic op de een of andere manier nu pas. Ik ga kijken of ik deze keer meekan, want dat lijkt me gezellig! Ik heb wel de AH-spaaractie gemist, dus dat is jammer.

Beukennootje

Ah, ik zie ook net dat het hele land van 30 april tot 8 mei meivakantie heeft, dus als het 30 april gaat worden zal het wel lekker druk zijn zo op de eerste dag van de meivakantie. :)

AceVentura

Oei, dat is misschien niet de beste dag inderdaad ... misschien is het verstandig een weekje eerder gaan?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Beukennootje

Zondag de 24e is wel de 2e datum qua populariteit, dus dat lijkt mij een goed idee! En aangezien de eerste datum uit de opties vandaag al is/was, is het denk ik ook vsrstandig om een datum vast te gaan zetten :)

memories

Ik vind het prima. Inderdaad wel fijner als het niet in de vakantie is :)

Shimmer

Oh man, ik ben de 24e net even een paar dagen weg :( Zie maar wat voor de meeste mensen het beste uitkomt, dan merk ik vanzelf wel of ik mee kan of niet  :P

AceVentura

Dan denk ik dat we de knoop maar door moeten hakken dan en het op 24e moeten zetten :cheerleader:

Voordat we dat definitief maken, ik zie dat er net een ander bericht is geplaatst voor (misschien) de 24e:
https://du.asexuality.org/forum/index.php?topic=7224.0
Voor mijzelf maakt het niet zo veel uit, zo'n docu is niets voor mij ::).
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceOfCups

Heel verstandig denk ik. Zelf moet wederom werken die dag, dus voor mij geen docu-picknick of Efteling. Los daarvan kan ik beter voor de wat prikkelarmere uitjes gaan. Maar veel plezier alvast voor alle anderen !  :)
Ecce homo

AceVentura

Laten we even namen verzamelen wie er 24 april mee gaan naar de Efteling (wacht nog even met een reservering bij de efteling zodat we dat met de hele groep kunnen doen, dan weten we zeker dat we tegelijk naar binnen kunnen).

Neem het lijstje over en zet je naam erbij:
Citeer
AceVentura
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler