Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Efteling

Gestart door AceVentura, februari 16, 2022, 09:42:08 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Beukennootje

Neem het lijstje over en zet je naam erbij:
Citeer
AceVentura
Beukennootje

memories

O, sorry ik zie net dat het ov niet zo vroeg rijdt op zondagen, dus dan kan ik helemaal niet :')

Beukennootje

Ah jammer houseofmemories. Ik heb geen idee wanneer het ov opstart op zondag, maar als je over Zwolle reist zou ik je vanaf daar met de auto mee kunnen nemen. Ik weet niet of dat nog helpt om er wel op tijd te kunnen komen. Vanaf Zwolle is het ongeveer een uur en drie kwartier rijden.

AceVentura

Dat zou zonde zijn houseofmemories, ik hoop dat je nog een oplossing kan vinden.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

PallaS.

Ik kan helaas niet, maar hopelijk de volgende keer!

Malkavian

oh leuk, hoop dat ik er dit keer bij kan zijn.
"I think that somehow, we learn who we really are and then live with that decision."

-Eleanor Roosevelt-

memories

Citaat van: Beukennootje op april 06, 2022, 10:51:41 AM
Ah jammer houseofmemories. Ik heb geen idee wanneer het ov opstart op zondag, maar als je over Zwolle reist zou ik je vanaf daar met de auto mee kunnen nemen. Ik weet niet of dat nog helpt om er wel op tijd te kunnen komen. Vanaf Zwolle is het ongeveer een uur en drie kwartier rijden.

Lief, dankjewel voor het aanbod! Ik heb alleen helaas rijangst op de snelweg, dus ga liever niet in de auto.

Eline.

Hoi!
Ik kan jammer genoeg niet komen. Dan doe ik mee aan een dansvoorstelling dus ik ben dan aan het dansen :cheerleader:. Ik wens jullie heel veel plezier!
Elin

Beukennootje

Citaat van: houseofmemories op april 07, 2022, 10:56:28 AM
Citaat van: Beukennootje op april 06, 2022, 10:51:41 AM
Ah jammer houseofmemories. Ik heb geen idee wanneer het ov opstart op zondag, maar als je over Zwolle reist zou ik je vanaf daar met de auto mee kunnen nemen. Ik weet niet of dat nog helpt om er wel op tijd te kunnen komen. Vanaf Zwolle is het ongeveer een uur en drie kwartier rijden.

Lief, dankjewel voor het aanbod! Ik heb alleen helaas rijangst op de snelweg, dus ga liever niet in de auto.

Hmm nee ik snap dat je dan niet graag in de auto stapt. Is het nog een optie dat je bijvoorbeeld een half uur of een uur later aansluit, of kun je er echt pas veel later zijn met het ov?

AceVentura

Citaat van: Beukennootje op april 06, 2022, 09:27:33 AM
Neem het lijstje over en zet je naam erbij:
Citeer
AceVentura
Beukennootje
Het lijkt erop dat we met z'n tweeën zijn. Dat kunnen we uiteraard doen, maar misschien is het leuker om te kijken of we later een dagje met een grotere groep kunnen plannen. Wat denk jij?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Beukennootje

Een andere dag lijkt mij prima! Ik zag dat Malkavian misschien ook kan, maar hoe meer zielen hoe meer vreugd! Dus een andere dag lijkt mij prima :)

AceVentura

Dan doen we dat. Ik had ook op meer animo gehoopt, ook de 24e had 9 stemmen.
Hopelijk volgende keer beter :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Beukennootje

Kunnen we eigenlijk in dit topic nieuwe data kiezen waarvan mensen kunnen aangeven of ze wel of niet kunnen, of kunnen we datums boven dit topic niet meer veranderen?

AceVentura

We kunnen de poll zeker aanpassen (en anders kan ik dat met m'n admin powers zeker >:D ).

Welke data zullen we proberen? De weekenden in mei? In juni zit je al snel weer met extra drukte.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Beukennootje

Ja ik zou zeggen mei en de eerste helft van juni o.i.d. Ook in mei zitten namelijk best drukke dagen denk ik. Ik denk dat bijvoorbeeld 7 en 8 mei ook druk zijn, omdat dat juist het laatste weekend van de meivakantie is (het probleem met het eerste idee van 30 april was ook al meivakantie). En zou het met het hemelvaartsweekend nog drukker zijn? Dan hebben kinderen weer een lang weekend vrij van school.