Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Efteling

Gestart door AceVentura, februari 16, 2022, 09:42:08 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

memories

Ik kan helaas niet, maar hopelijk is het weer zo leuk als de vorige keer  :D


AceVentura

Jammer dat je niet kan houseofmemories :( hopelijk volgende keer beter.

We zijn ook alweer met 4, dat is al een verdubbeling tov. onze vorige poging :schater:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

PallaS.

Helaas gaan zondagen niet voor mij :( Maar en andere keer ga ik graag mee!

AceVentura

Jammer PallasSophia :(
Er komen vast nog meer kansen :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

sharkie

Ik zal ook niet mee kunnen gaan.
Heb dan lekker vakantie  8)

AceVentura

Vakantie is ook fijn :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Langzaamaan komt het Efteling uitje dichterbij :cheerleader:

Voor nu zijn aangemeld:
Citeer
AceVentura
Shimmer
Shannen
Beukennootje
Wil je ook mee? Neem het lijstje dan over en zet je naam erbij..

Het park is op 26 juni van 10:00-19:00 open, zullen we rond 9:45 afspreken zodat we direct naar binnen kunnen als het open gaat?
Andere keren verzamelden we hier: https://www.openstreetmap.org/?mlat=51.64999&mlon=5.04356#map=18/51.64999/5.04356
Dat is een vrij smal hek waar letterlijk iedereen langs komt dus de kans dat we elkaar missen is erg klein :schater: ter herkenning zal ik nog m'n een vlag meenemen.

Ik zie wel dat we voor de dag (niet meer het tijdstip volgens mij) moeten reserveren. Ik heb al sinds ze ermee begonnen zijn ruzie met het ding en kan dus niet reserveren :(. Kan 1 van ons een reservering maken voor 4 personen (of misschien iets meer voor het geval nog iemand zich meldt)? Dan weten we zeker dat we gezamenlijk naar binnen kunnen.

Uiteraard moeten we ook kaartjes hebben, ik heb hier genoeg kortingsbonnen dus kan eventueel ook een kaartje voor iemand anders meenemen. Je moet dan wel zeker zijn dat je mee gaat want ik moet uiteraard wel al nu betalen ::). Contact maar via PM als je interesse hebt. Je moet sowieso ergens vooraf een kaartje halen, bij de ingang van het park kan dat niet meer.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Beukennootje

Ik denk dat het mij wel zou moeten lukken om te reserveren. Voor hoeveel personen zal ik dat dan doen?

AceVentura

Zullen we 6 doen? Mochten er nog 2 aan willen sluiten dan is daar de ruimte voor.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Voor wie met de AH-spaaractie meegedaan heeft: Je kan nog tot zondag inwisselen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Beukennootje

Het reserveren voor zes personen is gelukt! 8) :highfive1:

AceVentura

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Eerder stelde ik voor om om 9:45 bij de Efteling te verzamelen, daar zijn geen reacties op gekomen, Betekend dat dat jullie het er mee eens zijn? :)

Ik zal jullie ook een PM sturen met m'n telefoonnummer zodat je me kan bellen als je me op de 26e niet kan vinden ofzo.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Beukennootje

Voor mij is 9:45 bij de Efteling verzamelen prima! Ik weet niet of er mensen met het OV gaan en hoe ver weg die wonen, want de dienstregeling start op zondag wat later op dan op andere dagen.