Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

nieuwe mensen!

Gestart door slalom, februari 18, 2022, 11:56:25 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

slalom

hey, ik ben al een poosje niet online geweest op dit forum, maar merk dat ik me aardig alleen begin te voelen betreft aseksualiteit. mijn vrienden weten ervan, maar begrijpen me te weinig denk ik.

ik ben 17, en woon in de buurt van Zwolle, maar heb gratis ov dus kan in principe overal heen! ik schrijf, zing in een band en maak kunst. ik weet niet hoeveel jongeren op dit forum zijn, dus stel jezelf even voor in de comments, wie weet kunnen we een keer wat drinken samen ofzo!

ben benieuwd

Eline.

Hoi hoi
Wat leuk dat je er bent op het forum. Ik herken dat eenzaam voelen wel daarom ben ik ook opzoek gegaan naar meer contact op het forum. Leuke creatieve hobby's. Er zijn meer jonge mensen op het forum. Best wel een aantal twintigers. Ik ben zelf 20 en studeer.
Als je een keer wil afspreken kan dat. Ik heb net een bericht geplaats bij bijeenkomsten om met een groepje mensen af te spreken dus als je interesse hebt! Het heet 'Naar een eettentje of iets'.

Eline

slalom

Citaat van: Eline. op februari 18, 2022, 04:14:59 PM
Hoi hoi
Wat leuk dat je er bent op het forum. Ik herken dat eenzaam voelen wel daarom ben ik ook opzoek gegaan naar meer contact op het forum. Leuke creatieve hobby's. Er zijn meer jonge mensen op het forum. Best wel een aantal twintigers. Ik ben zelf 20 en studeer.
Als je een keer wil afspreken kan dat. Ik heb net een bericht geplaats bij bijeenkomsten om met een groepje mensen af te spreken dus als je interesse hebt! Het heet 'Naar een eettentje of iets'.

Eline

gezellig, ik plaats er een berichtje onder zodat ik het in de gaten kan houden! dankjewel voor je reactie

Rosie_22

Hoi slalom,

Dat eenzaam zijn herken ik wel een beetje inderdaad. Genoeg vriendinnen, maar ook vrienden die aseksualiteit begrijpen zijn er niet veel, tenminste tot ik dit forum ontdekte. Nieuwe mensen ontmoeten is altijd leuk, dus bij deze :).

Liefs, Rosie