Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Dag

Gestart door Bink, maart 10, 2022, 09:45:54 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bink

Dag
verwijderd

Jaap

Hoi Eb/Bink,

Welkom hier!
Je kunt altijd een oproepje in het contacthoekje plaatsen om iemand te vinden.
Of mensen ontmoeten tijdens een van de uitjes die geregeld georganiseerd worden.

Veel plezier hier!

memories


Fricai

#3
Hey Bink, welkom! :wave:

Koffie

#4
Hoi, nog een aseksuele agender dierenliefhebbende autistische Zeeuw. :) Alleen eet ik wel vlees.

Hoewel ik niet helemaal agender ben, ik weet nooit goed hoe ik mezelf eens echt zou moeten noemen en voor het gemak hou ik het dan maar bij 'vrouw'. Ik ben gewoon ik, dat is verder wel best.

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

PallaS.

Welkom Bink! Leuk dat je ons forum gevonden hebt. :)

En wat leuk dat je twee herders! Hoe heten ze? En hoe lang heb je al?

AceVentura

Welkom op het forum Eb,  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

Goed dat je ons gevonden hebt. Gelijk gestemden zal je hier wel gaan vinden denk ik :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceOfCups

Welkom Eb!  :cake: :cake: :cake:
Goes duurt nog even, maar er zijn vast nog andere mogelijkheden om mensen te ontmoeten :)
Ecce homo

Eline.

Hoi Eb!
Wat leuk dat je er bent! Wat gelijk in me opkwam toe ik je bericht las was: Wat zorg jij goed voor je dieren! Dat vind ik echt heel mooi en daar spreekt heel veel liefde uit. Ik ben zelf vegetarisch en heb 2 kippen als huisdieren. Hele leuke beesten als huisdier ook al snappen weinig mensen dat snel als ik het uitleg aan anderen.
2 april organiseer ik een meet-up in Utrecht in het Julianapark. Dit is erg ver voor jou, maar ik dat ik noem het maar even mocht toch interesse hebben. Je kan meer informatie lezen bij bijeenkomsten. Daar staan ook nog andere leuke meet-ups ;D

Bink

#10
verwijderd

Eline.

Wat grappig dat je daarnaast gewoond hebt! Er liepen daad altijd heel veel kippen. Een tijdje terug heeft de gemeente aal kippen opgepakt en verhuisd :flic:. Het is nu dus de vraag of de Utrechters fanatieker zijn om daar kippen achter te laten :klap:

Shannen

Hey wat leuk, nog een vegan  ;D
En wat gaaf dat je bij de dierenambulance werkt!
Welkom  :)

PallaS.

Citaat van: Bink op maart 13, 2022, 09:49:39 AM
Bedankt iedereen  :hart1:
Mijn hondjes heb ik beide vanaf kleine pup, en ze heten Bink (bijna 10 jaar) en Leo (bijna 1 jaar).

Wat leuk! :)  :hart1:

HuntressOfArtemis

Hey!
Nog een late reactie, ik kon het gewoon niet laten om te zeggen dat ik het super vind dat je zo met dieren bezig bent!
Ik heb ook ASS en herken het "liever dieren dan mensen" wel wat  :)
Hoe dan ook, leuk verhaal en daag!
Doe alsof je in een verhaal zit, want binnen een eeuw, ben je een verhaal, dus maak er een mooi van!