Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Vrouw 28 jaar Zuid-Holland zoekt vriendschap (m/v) en evt. levensmaatje :)

Gestart door Simonee, maart 16, 2022, 07:20:58 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Simonee

Hee allemaal!

Ik heb sinds een tijdje door dat ik waarschijnlijk aseksueel ben en het lijkt me leuk om meer mensen te leren kennen die zich erin herkennen. Ik kom zelf uit Zuid-Holland en hoop met wat mensen uit de omgeving af te spreken (hoewel iets verder reizen ook oke is). In eerste instantie vriendschap/herkenning/ervaringen delen hoe je ermee omgaat, op termijn wie weet een maatje voor het leven. Maar ik weet dat dat erg lastig is, maar zou het wel leuk vinden :) Verder is mijn leven fijn, maar in de toekomst lijkt me een leven samen gewoon fijner dan alleen - ook al hou ik niet van die seksualiteit.

Ik hou van samen op vakantie gaan, koffie en lunch, uitjes, spelletjes, LEVEN maar ook zeker chillen en bankhangen... Uitgaan en feesten hoeft niet zo van mij :) Ben zelf vrolijk, spontaan, een prater, lief, geinteresseerd en zorgzaam. Emotionele banden, diepere gesprekken en iemand echt leren kennen hou ik van, zodat je elkaar echt kent en jezelf kunt zijn.
Heb een fijne baan, maar hoop toch erg in de toekomst nog op een maatje. Wat mij met een seksuele partner helaas niet is gelukt.. Daarom even een oproepje. Voor vrienden en wie weet in de toekomst meer  ;D

Verder praat ik in de PM, als iemand het leuk lijkt!  :)

Liefs,
Simone  :smile-hart:

PallaS.



Simonee