Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Animatie over AroAce zijn van 'populaire' Youtuber

Gestart door BjarneS, maart 20, 2022, 11:02:27 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

BjarneS

Titel zegt eigenlijk alles al.

JaidenAnimations, met 11 miljoen subscribers, heeft een video gemaakt waar ze uitkomt als aromantisch aseksueel en kort uitlegt wat het voor haar betekent.

Als lange tijd fan van haar was dit een leuke verrassing en toch fijn om weer wat representatie te zien.

link: https://www.youtube.com/watch?v=qF1DTK4U1AM

memories

Ahh, thanks voor het delen! Ik kende haar kanaal niet, maar geweldige video, heel herkenbaar 💚💜 Begrijp ook wel dat ze geen zin heeft om in details te treden haha

Intotheworld

Leuke animatie. Ook interessant om reacties te lezen van mensen die dit helemaal niet kende. Thanks for sharing!

PallaS.

Oef. That clip is.... very relatable. O.o

Dank je voor het delen! :D

Simonee

Goed dat deze clip er is!' En er meer aandacht voor komt.  ;D

Malkavian

bedankt, mooie clip. fijne dat dit filmpje er is.
"I think that somehow, we learn who we really are and then live with that decision."

-Eleanor Roosevelt-

HuntressOfArtemis

Ik kende het kanaal nog niet, maar ik heb het filmpje bekeken en het is echt goed. Er zitten heel herkenbare dingen in en het beste is dat ze de termen aro en ace zo ook onder de aandacht brengt bij mensen die het anders nooit zouden opzoeken.
Volgens mij kan zo'n duidelijke video ook een verschil maken voor mensen die hier nog niet terecht gekomen zijn maar info zoeken over aroace zijn want er is verder nog niet heel veel te vinden.

Het filmpje staat nu op #37 in trending, wat ik ongelofelijk vind en ik had er denk ik al eerder iemand over horen praten. Kort samengevat, ik ben hier heel blij over  ;D
Doe alsof je in een verhaal zit, want binnen een eeuw, ben je een verhaal, dus maak er een mooi van!

Eline.

Hoi allemaal!
Ik heb het filmpje bekeken en het is heel mooi! Ik ben ook zo blij dat het zo vaak bekeken is. Zo veel meer mensen weten nu wat aseksualiteit en aromantiek is :klap:. Ik hoop ook dat mensen die er al achter zijn gekomen of mensen die nog zoekende zijn herkenning ervaren. Ook dat ze ervaren dat ze niet alleen zijn!
Fijn dat je het gedeeld hebt. Ik had al gehoord dat ze dit filmpje gemaakt, maar ik had het nog niet bekeken. Blij dat ik het bekeken heb :D