Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Op zoek naar gezelligheid

Gestart door Alexc2415, maart 22, 2022, 06:21:47 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Alexc2415

Hey all!  :wave:

Ik heb een tijdje na zitten denken of ik deze post zou doen, maar waarom ook niet eigenlijk? Ik zal eerst kort even wat uitleggen over mezelf..

Ik heb sinds ik kan herinneren altijd al een beetje moeite gehad met (nieuwe) vrienden maken.. Ik ben best wel een einzelgänger, en heb in het verleden eigenlijk ook niet echt de behoefte gehad hier iets aan te veranderen. Toch merk ik de laatste tijd dat ik eigenlijk iemand mis waar ik mijn ei bij kwijt kan, als ik dat zo kan zeggen. Ik ben als het op het echte werk aankomt behoorlijk verlegen en introvert, maar achter de pc heb ik het idee dat dat best wel meevalt. Toch makkelijk, praten via zo'n scherm, en niet tegen mijn ADD issues aan te hoeven lopen  :-[

Wat ik precies zoek weet ik eigenlijk ook niet.. Aan de ene kant zou ik graag wat meer vrienden maken, maar ergens ben ik ook op zoek naar een maatje waar ik een meer diepgaande connectie kan opbouwen. Een relatie misschien ook wel, al ben ik wel een type persoon die daar wellicht wat langer voor nodig heeft.

Ik vroeg mij tegelijkertijd af of er eigenlijk online iets is waar je echt met mensen kan chatten, of misschien binnen de lhbti+ community?

Ik ben me bewust van de bijeenkomsten, maar dat is voor mij denk ik toch nog wat te 'spannend' ofzo.. Wie weet in de toekomst

PallaS.

Hoi Alex!

Als je het leuk vindt om een keer te kletsen, dan kan je me altijd een PM sturen. :) Sinds kort zit ik ook op Discord, dus dat is ook een optie. Er is trouwens een ook Discord-groep voor Oost-Nederland - had je dat al gezien? Zo niet, dan bij deze: https://du.asexuality.org/forum/index.php?topic=7185.msg176656#msg176656

memories

Hoi Alex, herkenbaar, het is ook zeker lastig om nieuwe mensen te ontmoeten!

Citaat van: Alexc2415 op maart 22, 2022, 06:21:47 PM
Ik vroeg mij tegelijkertijd af of er eigenlijk online iets is waar je echt met mensen kan chatten, of misschien binnen de lhbti+ community?

Discord is denk ik een goeie, er zijn wel lgbt-groepen (ook via Reddit-pagina's). Verder misschien Bumble BFF? Dat is een soort Tinder voor vrienden.

Hayke

Hi Alex,

Ik heb je berichtje gelezen en ik kan mij daar ook heel erg in herkennen. Ik heb een paar goede vrienden maar ook geen grote sociale kring. Daarnaast ben ik ook niet het uitgaanstype. Ik heb trouwens ook ADD. Als je het leuk vindt om met mij te chatten kun je mij ook een mailtje sturen (emma_bouwman@hotmail.com). Ik ben namelijk niet heel actief op dit forum ;)

Groetjes Emma

Alexc2415

Citaat van: PallasSophia op maart 25, 2022, 11:41:22 PM
Hoi Alex!

Als je het leuk vindt om een keer te kletsen, dan kan je me altijd een PM sturen. :) Sinds kort zit ik ook op Discord, dus dat is ook een optie. Er is trouwens een ook Discord-groep voor Oost-Nederland - had je dat al gezien? Zo niet, dan bij deze: https://du.asexuality.org/forum/index.php?topic=7185.msg176656#msg176656

Ik was zelf niet bekend met Discord. Ik had begrepen dat dat meer een platform voor gamers is? Of ik onder Oost-Nederland val durf ik ook niet te zeggen. Ik woon niet echt in de Achterhoek/Twente, maar meer richting Zwolle/de polder.

Citaat van: houseofmemories op maart 26, 2022, 08:36:47 AM
Hoi Alex, herkenbaar, het is ook zeker lastig om nieuwe mensen te ontmoeten!

Citaat van: Alexc2415 op maart 22, 2022, 06:21:47 PM
Ik vroeg mij tegelijkertijd af of er eigenlijk online iets is waar je echt met mensen kan chatten, of misschien binnen de lhbti+ community?

Discord is denk ik een goeie, er zijn wel lgbt-groepen (ook via Reddit-pagina's). Verder misschien Bumble BFF? Dat is een soort Tinder voor vrienden.

Bumble BFF, weer iets waar ik niet van wist! Zo leer je nog eens wat hier haha  :schater: Zijn daar veel mensen actief op?

memories

Citaat van: Alexc2415 op maart 27, 2022, 02:17:08 PM

Bumble BFF, weer iets waar ik niet van wist! Zo leer je nog eens wat hier haha  :schater: Zijn daar veel mensen actief op?

Haha, ja naar mijn idee wel redelijk! Verschilt natuurlijk wel per regio.