Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Mijn naam is Jacky. Jacky van Latijns-Amerika. Ik schrijf een artikel

Gestart door Jacky, maart 23, 2022, 04:23:09 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jacky

Dag iedereen  :) :) !

Ik hoop dat wie dit post leest, goed is. Mijn naam is Jacky en ik ben een student Maatschappelijk Werk. Ik woon al 4 jaar in België, in Limburg. Ik ben afkomstig van Colombia (kant van mama) en Nicaragua (kant van papa). Ik ben een stage aan het lopen bij het huisvandeMens  en ik heb als opdracht gekregen om een artikel over 'Aseksualiteit' te schrijven. Na wat onderzoek, heb ik deze digitale ruimte gevonden. Ik vind het zo mooi om te zien hoe de deelnemers hier ruimte en steunen van andere deelnemers kunnen krijgen.
Ik ben blij dat jullie antwoorden rond 'Aseksualiteit' bestaan naast de informatie van psychologen. Wij leren vanuit jullie eigen ervaring.

Warme groetjes,
Jacky

(P.D.: laat me weten als ik iemand mag interviewen. Ik ga deze informatie gebruiken voor een artikel van het deMens.nu magazine nummer juli-augustus-september 2022  ;D. Dit mag ook anoniem zijn en de geïnterviewde komt niet noodzakelijke op de foto. Ik ben er overtuigd dat hoe meer informatie wij hierover delen, hoe beter voor onze maatschappij is. Wij zijn allemaal anders en dat is fantastisch!)

Koffie

Welkom! Leuk dat je die opdracht hebt gekregen. :)

Een paar vragen die mij te binnen schieten: zoek je mensen in een bepaalde streek/land? Hoe wordt het interview gedaan, zoek je mensen op, gaat het telefonisch, videochat, of hoe anders? Zoek je een bepaalde leeftijdsgroep?

(Zoals je misschien hebt gemerkt heb ik je andere oproepje verwijderd. Het ging om een dubbele posting. :) ).
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Welkom op het forum Jacky, en bedankt voor je interesse in aseksualiteit  :cake: :cake: :cake: :cake:

Ik weet niet precies wat je zoekt, maar als je het voldoende vind als ik via persoonlijke berichten wat vragen beantwoordt dan vind ik het prima om mee te doen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Dat vind ik dus ook een prima optie, via mail of PB hier. Dan zou ik heel graag meedoen.

(En zo fijn dat eindelijk eens iemand niet vraagt dat je met naam en foto op media komt!).
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Beukennootje

Voor mij geld hetzelfde! Ik weet niet wat voor persoon je precies zoekt Jacky, maar als het anoniem zonder naam en foto mag, wil ik best meedoen!

Jacky

Citaat van: Koffie op maart 23, 2022, 11:35:31 PM
Welkom! Leuk dat je die opdracht hebt gekregen. :)

Een paar vragen die mij te binnen schieten: zoek je mensen in een bepaalde streek/land? Hoe wordt het interview gedaan, zoek je mensen op, gaat het telefonisch, videochat, of hoe anders? Zoek je een bepaalde leeftijdsgroep?

(Zoals je misschien hebt gemerkt heb ik je andere oproepje verwijderd. Het ging om een dubbele posting. :) ).

Hey hey Sandra. Ik zoek iemand die in België woont. Het zou leuk via videochat het interview doen. De leeftijd maakt niet uit   :)


Koffie

Citaat van: Jacky op maart 25, 2022, 10:44:24 PM
Citaat van: Edewecht op maart 24, 2022, 06:33:58 AM
Welkom Jacky :)

Heel erg bedankt Martin!  ;D

Ik beantwoord net je PB, en lees nu pas je bericht. Ik woon niet in Belgie, maar in Nederland. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie