Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Mijn naam is Jacky. Jacky van Latijns-Amerika. Ik schrijf een artikel

Gestart door Jacky, maart 23, 2022, 04:23:09 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jacky

Dag iedereen  :) :) !

Ik hoop dat wie dit post leest, goed is. Mijn naam is Jacky en ik ben een student Maatschappelijk Werk. Ik woon al 4 jaar in België, in Limburg. Ik ben afkomstig van Colombia (kant van mama) en Nicaragua (kant van papa). Ik ben een stage aan het lopen bij het huisvandeMens  en ik heb als opdracht gekregen om een artikel over 'Aseksualiteit' te schrijven. Na wat onderzoek, heb ik deze digitale ruimte gevonden. Ik vind het zo mooi om te zien hoe de deelnemers hier ruimte en steunen van andere deelnemers kunnen krijgen.
Ik ben blij dat jullie antwoorden rond 'Aseksualiteit' bestaan naast de informatie van psychologen. Wij leren vanuit jullie eigen ervaring.

Warme groetjes,
Jacky

(P.D.: laat me weten als ik iemand mag interviewen. Ik ga deze informatie gebruiken voor een artikel van het deMens.nu magazine nummer juli-augustus-september 2022  ;D. Dit mag ook anoniem zijn en de geïnterviewde komt niet noodzakelijke op de foto. Ik ben er overtuigd dat hoe meer informatie wij hierover delen, hoe beter voor onze maatschappij is. Wij zijn allemaal anders en dat is fantastisch!)

Koffie

Welkom! Leuk dat je die opdracht hebt gekregen. :)

Een paar vragen die mij te binnen schieten: zoek je mensen in een bepaalde streek/land? Hoe wordt het interview gedaan, zoek je mensen op, gaat het telefonisch, videochat, of hoe anders? Zoek je een bepaalde leeftijdsgroep?

(Zoals je misschien hebt gemerkt heb ik je andere oproepje verwijderd. Het ging om een dubbele posting. :) ).
Groetjes van Koffie. (V, 1969)