Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hallo

Gestart door girl.in.red, april 05, 2022, 07:18:05 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

girl.in.red

Hallo,
Ik ben girl.in.red, ik ben 19 jaar en ik woon in Limburg. Ik ben op dit forum terechtgekomen na wat googelen. Ik had namelijk een paar dagen terug een youtube video gezien van JaidenAnimations, waarin ze vertelde dat ze AroAce was. En sinds ik me wel een beetje herkende qua het aseksuele stuk in wat ze vertelde, besloot ik om er meer informatie over op te zoeken en nu ben ik hier. Ik hoop dat ik hier misschien de antwoorden vind op de vragen die ik heb. Maar ik vind het in ieder geval wel fijn dat er zo'n forum bestaat waar mensen hierover kunnen praten. Als er nog eventueel vragen zijn, wil ik deze graag beantwoorden.

Groetjes,
girl.in.red

AceVentura

Welkom op het forum girl.in.red:cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

Het filmpje wat je gezien hebt is hier ook laatst besproken :), als je het leuk vind om dat te lezen dan kan je dat hier vinden: https://du.asexuality.org/forum/index.php?topic=7205.0

Veel plezier hier, en zelf als je vragen hebt zijn die uiteraard ook welkom.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Mo

Hoi girl.in.red,

Wat goed dat Jaidens filmpje je hier heeft gebracht 👏🏻
Ik ben er ook net pas bij. Informatie is er genoeg en ik heb al gezien dat vragen heel open en respectvol worden beantwoord.
Dus dat gaat helemaal goed komen   :highfive1:

Veel plezier!
Groetjes,
Mo
🤘🏻

Fricai


AceOfCups

Welkom girl.in.red. :)  :cake: :cake: :cake:

Dat filmpje ken ik niet, maar als het mensen helpt om iets van zichzelf in te herkennen is dat mooi! Je vindt hier al heel veel informatie en verhalen van ervaringsdeskundigen, maar mocht dat nog niet genoeg zijn, dan kan je hier altijd je vragen stellen :)
Ecce homo

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

Dat filmpje heeft invloed, ik zie het hier de laatste tijd vaker voorbij komen. :) Ik heb het zelf ook bekeken.

Welkom hier!
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

PallaS.

Welkom! Goed dat je er bent! :)

Eline.

Hoi
Echt mooi dat dat filmpje je verder heeft geholpen om jezelf beter te leren kennen. Ik had al gehoopt dat daardoor meer mensen er achter zouden komen of ze misschien aseksueel of/en aromantisch zijn . Mooi om hier nu bewijs van te horen. Wees welkom! Ik vind het hier een hele fijne en veilige sfeer :D

Piggelot


Jaap

Hoi Girl.in.red  :cake: :cake:

Welkom hier, leuk dat je ook in Limburg woont!