Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Zijn hier ook Belgen? Nederlanders ook van harte welkom

Gestart door Michelle, april 07, 2022, 11:27:51 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Michelle

 Hey, ik ben Michelle, ben 28 jaar oud en ben een Belg (Antwerpenaar). En ja ik ben asekseel (anders zou ik hier wellicht niet zijn). Lang geleden (2019 ofzo) was ik hier actief, maar dan ben ik voor lange tijd van de radar verdwenen.

Ik weet al heel lang dat ik aseksueel ben (of dat vermoeden had ik toch). Ondertussen heb ik een relatie gehad met een seksueel en heb ik veel bijgeleerd over mezelf (en ook wel minder preuts geworden). Maar seksuele aantrekking is er nog steeds niet dus ik denk dat ik wel met zekerheid kan stellen dat ik aseksueel ben.

Buiten mezelf ken ik niemand die aseksueel is en daar zou ik graag verandering in willen brengen. Daarom vroeg ik me af of hier nog mensen van mijn omgeving zijn. Ook de bijeenkomsten lijken me super leuk, maar op dit moment lijkt het me nog een beetje eng om daar alleen naartoe te gaan.

Waarom Mozart? Geen flauw idee! Ik houd zelfs niet van klassieke muziek. Volgens mij zijn er ook velen die denken dat ik een man ben door de naam, maar ik ben dus een vrouw (geboren als vrouw = cis? ).

Fricai


Michelle

Hey Fricai, jou herken ik wel nog van vroeger.

Herinner me dat ik vroeger wel eens een bericht kreeg van "Ben je een man of een vrouw, want ik heb geen idee". Ik weet ook niet of het zelfs nog mogelijk is om de naam te veranderen. Denk dat als die optie bestaat, dat ik het wel zou veranderen naar Michelle of Michke.

Koffie

Welkom terug! Volgens mij heb je de optie in je profiel, om je naam te veranderen. Onder het kopje profiel in je accountinstellingen.

Om je vraag te beantwoorden: ja, er zijn hier ook Belgen. Maar veel mensen, zowel Nederlanders als Belgen, zijn hier voor een bepaalde tijd en dan logge4n ze niet meer in, dus hoeveel Belgen hier nu actief zijn, dat weet ik niet.

Je hebt in Belgie wel de Vereniging Asexual, waarvan Nico en Martine hier wel eens posten. Ze organiseren ook wel bijeenkomsten.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Welkom terug Michelle,  :cake: :cake: :cake:

Je kan inderdaad je naam aanpassen in je profiel. Let wel op: Dat is de naam die hier naast je berichten weergegeven wordt, de naam waarmee je inlogt (je gebruikersnaam) blijft hetzelfde en kan je niet aanpassen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Michelle

Bedankt voor de welkom iedereen.

@Koffie: oh dat is wel jammer. Maar ik was hier vroeger inderdaad ook maar even. Ik zal dus geduld moeten hebben.

Oh dat is misschien wel handig dat ik mijn naam kan veranderen. Ga het meteen proberen

Michelle

Ja gelukt :D Nu ben ik gewoon Michelle. Veel gemakkelijker en duidelijker denk ik

AceVentura

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jaap


AceOfCups

Ecce homo

Piggelot


Michelle

Bedankt voor de welkom Jaap, Ace of Cups en Piggelot

HuntressOfArtemis

Doe alsof je in een verhaal zit, want binnen een eeuw, ben je een verhaal, dus maak er een mooi van!

Michelle

Citaat van: HuntressOfArtemis op april 19, 2022, 11:49:06 PM
Welkom terug
Ik ben ook van België:)

Wou me net verontschuldigen voor mijn late reactie en dan zag ik dat jouw reactie nog maar net geplaatst is. Super leuk om nog Belgen te leren kennen. Van welke regio kom jij?