Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hoi Allemaal

Gestart door Mercutio, april 17, 2022, 12:25:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mercutio

Wat fijn om hier te zijn.  :)

Jaren terug heb ik (Vanne) wel op het Engelse forum gezeten, toen was ik eind tiener/begin 20 en maakte ik mij zorgen...Waarom werd ik niet verliefd zoals anderen? Waarom wou ik wel een partner maar geen intieme dingen doen? 
Het Aven Forum toonde mij dat ik niet alleen was en gaf me een steuntje in de rug. Het nam mijn zorgen weg, maar riep wel nieuwe vragen op. Hoe heb je een relatie als je aseksueel bent? En waarom had ik wel een kinderwens? Is dat wel te combineren?

Inmiddels ben ik een dertiger, met een vaste relatie van bijna 9 jaar en 2 lieve kinderen. Dus de antwoorden op mijn eerdere vragen: het kan :) 

Waarom ik terug ben gekomen naar het forum? Ik ben altijd wel wat actief gebleven in de ace community maar vooral in internationale groepen en ik zou het leuk vinden wat meer mensen van eigen bodem te leren kennen.

:cake:

Koffie

Welkom! En wat fijn dat het jou gelukt is om een relatie te vinden, daar zullen mensen hoop en energie uit kunnen halen denk ik.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Welkom op het forum Mercutio,  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

Fijn dat je jouw verhaal ook hier deelt, deze succesverhalen zien we (te) weinig en het is goed om te weten dat ze er zijn :cheerleader:. Veel nieuwelingen zitten met dezelfde vragen als waar jij 10 jaar geleden mee zat en dan is het fijn ook antwoorden te vinden zijn :).

Ons een beetje leren kennen gaat uiteraard via het forum hier en uiteraard ben je ook welkom bij de bijeenkomsten die we organiseren.

Veel plezier hier :wave:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Piggelot


Fricai


HuntressOfArtemis

Welkom!
Blij dat je actief gebleven bent in de community. Ik ben zelf nog best jong en ben ook vooral actief in internationale groepen. (Vooral in discordgroepen en op memepaginas xD )
Dit is voor mij dan ook zowat de enige plek waar ik met het Nederlandstalige deel van de community in contact kom. Het doet ook altijd wel goed om te weten dat er dichterbij ook mensen hetzelfde ervaren als ik.
Ik vind je verhaal hoe dan ook leuk om te horen, ik ben soms wel bang dat ik geen normaal leven kan hebben dus dit soort positieve verhalen helpen veel.

Mijn dms zijn altijd open als je wil kennismaken  :cake:
Doe alsof je in een verhaal zit, want binnen een eeuw, ben je een verhaal, dus maak er een mooi van!

Jaap

Hoi Mercutio,

Welkom hier!!  :cake: :cake:

PallaS.