Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Meetings in Utrecht

Gestart door Eline., april 21, 2022, 03:03:46 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Eline.

Hallo allemaal,
Hierzo gaan we de toekomstige meetings in de omgeving van Utrecht melden. De datumprikkers zullen ook gedeeld worden. Dit wordt een duidelijke plek waar je de nieuwe afspraken gemakkelijk kan vinden ;D.
De komende meeting zal op 29 mei zijn vanaf 13.00. Voor de locatie zijn we nog aan het kijken, maar waarschijnlijk in de buurt van Utrecht Centraal.
Hier kan je dan ook zeggen of je erbij bent of vragen stellen. Ik heb in elk geval al zin om jullie vaker te zien. De vorige afspraak was ook heel gezellig :grouphug:

macobra2019

Ik zet het in mijn agenda :))    :handschudden:

AceVentura

Leuk dat je zo enthousiast bent met meetings organiseren :cheerleader:

Ik weet nu nog niet of ik erbij kan zijn, het lijkt me zeker erg gezellig :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Mo

Oh wat leuk Eline  :cheerleader:
Utrecht is fijn centraal. Ik ben graag van de partij maar zie helaas dat ik een date heb met Jeff Dunham 🤭😇
Volgende keer 🤞🏼
Groetjes,
Mo
🤘🏻

With Pen and Paint

Ik weet nog niet zeker of ik kan, maar lijkt me wel gezellig! Ik zet het in m'n agenda  :)
"She had blue skin, and so did he. He kept it hid, and so did she. They searched for blue their whole way through, then passed right by - and never knew."
-Shel Silverstein

Shannen

Yes, die dag kan ik! Ik ben erbij  :)

PallaS.

Ik kan er dit keer 's middags niet bij zijn, maar als er 's avonds nog mensen rond gaan hangen in Utrecht, wellicht wel! Alvast veel plezier :)

With Pen and Paint

Ik heb die dag helaas toch wat anders, maar lijkt me leuk er een volgende keer bij te zijn  :)
"She had blue skin, and so did he. He kept it hid, and so did she. They searched for blue their whole way through, then passed right by - and never knew."
-Shel Silverstein

Torbs

Ik denk er sterk aan om ook te komen. Leuk dat dit soort dingen georganiseerd worden!

Moet ik me dan nog ergens aan melden of zo? Of moet ik gewoon dit topic in de gaten houden?

PallaS.

Citaat van: Torbs op mei 12, 2022, 10:01:22 PM
Ik denk er sterk aan om ook te komen. Leuk dat dit soort dingen georganiseerd worden!

Moet ik me dan nog ergens aan melden of zo? Of moet ik gewoon dit topic in de gaten houden?

Tof! Gezellig. :)

En nee, je hoeft alleen dit topic in de gaten te houden. Alle informatie wordt tzt gepost. ;)

Eline.

Hoi allemaal!!!
Ik heb weer wat nieuws over de ace meeting op 29 mei. Het begint om 13.00 en zal plaatsvinden in het parkje bij het restaurant Roost aan de Singel
https://maps.app.goo.gl/8dva6MsDXDcUZkeC8
Het is 5 minuten lopen vanaf Utrecht Centraal. We gaan daar samen picknicken dus neem vooral wat lekkers mee en een kleedje.
Stel dat het weer toch tegen valt dan zoeken we een restaurant op in de omgeving van Utrecht Centraal. Voor nu gaan we uit van lekker weer. Het is tenslotte mei. De sneeuw van de vorige keer zullen we nu niet meer tegenkomen.
Als je nog niet hebt doorgegeven dat je komt reageer dan vooral op dit bericht. Ik heb er al zin in!!! Het gaat vast weer heel gezellig zijn net als de vorige keer.

Hopelijk tot ziens op de 29e!! :visibility:

Shimmer

Ik ben zeker van plan te komen  ;D ;)

memories

Ik hoop er ook bij te zijn  :cheerleader:

Furchter

Ik ben er ook bij, maar zal ietsjes later aanschuiven

Elinev28

Heel leuk! Ik ben er ook bij! :)