Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Meetings in Utrecht

Gestart door Eline., april 21, 2022, 03:03:46 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Intotheworld

Jammer dat ik er niet bij kon zijn! Ik woon dicht in de buurt van Utrecht, en kon vorige keer ook al niet mee ivm werk. Ik hoop dat jullie het leuk hebben gehad. Volgende keer probeer ik er wel bij te kunnen zijn!

Eline.

Hoi allemaal!!!
Ik ben weer een nieuwe meeting aan het plannen. Daarom heb ik deze datumprikker gemaakt: https://datumprikker.nl/p4xq2xu3zqig74qh
Het gaat om data in juli en de eerste mogelijkheid is al op 10 juli. Als je invloed wil hebben op de gekozen datum moet je dus snel reageren. Over een paar dagen zal ik de datum kiezen waar de meesten kunnen.
Het zal weer plaatsvinden in Utrecht bij het parkje bij Roost aan de Singel. Het is weer een picknick dus neem vooral wat lekkers, iets te drinken of een spelletje mee.
Ik weet dat het erg kort dag is en veel mensen op vakantie zullen zijn. Daarom kunnen waarschijnlijk niet zo veel mensen komen. Als je wel kan en wil, leuk dat je komt!
Als je komt geef dan vooral in bericht even door dat je komt. Dan missen we niemand. Als je vragen hebt stel ze gerust.

Eline :cake:

PallaS.


Eline.

Hoi allemaal,

Op 31 juli om 13.00 is de meeting gepland. Het zal plaatsvinden in het parkje bij Roost aan de Singel in Utrecht. Het adres is Paardenveld 1. We zullen weer gaan picknicken. Neem vooral een kleedje, spelletjes, lekkers en drinken mee.
Ik heb al weer zin om jullie te zien. Als je nieuw bent, ben je ook van harte uitgenodigd. Iedereen is welkom!
Als je komt, geef dat dan vooral even door. Reageer dan op dit bericht of stuur mij een PM. Als we van locatie veranderen door bijvoorbeeld het weer dan weten we of we op iemand moeten wachten.

Hopelijk zie ik je 31 juli! :cake:

Eline

PallaS.

Het staat in m'n agenda :) Ik ben wel waarschijnlijk ietsje later, als dat niet erg is.

Tosti

Leuk dat er weer een meeting is. Ik kom voor de eerste keer en kijk er naar uit om jullie te ontmoeten. Waar kan ik jullie aan herkennen?

Eline.

Hoi!
Wat leuk dat je komt Tosti. We zijn met een groepje van 8 met jou erbij 9. Ik hoop er wat eerder te zijn en heb blond haar en ben lang. Je kan ons meestal herkennen aan dat we in een groepje staan. Het wordt geen mooi weer dus waarschijnlijk zijn er weinig mensen bij dat grasveld.
Leuk om je te leren kennen!

Billie

Hiii, ik was er de vorige keer niet maar is het oke als ik ook meekom? :)
~Billie

Eline.

Hoi Billie
Het is prima dat je ook komt. Juist leuk!!

Eline.

Hoi
Door het weer gaan we wel verzamelen bij het parkje en dan gaan we al snel naar een restaurant. Er zal hier door gegeven worden welk restaurant mocht je later komen.

Eline

Billie

Hiii, ik lees dit net iets te laat om nog te kunnen komen ;-; Veel plezier en hopelijk kan ik er bij de volgende wel bijzijn <33

Tosti

Haii. Ik ben onderweg. Ik kan rond 13.50 uur bij het park zijn. Zijn jullie hier dan nog of zitten jullie al ergens anders?

Eline.

Hoi we zijn nu nog opzoek naar een restaurant. Als we daar zijn geef ik door waar we zitten. We zijn in de buurt van de Dom. Ik stuur via pm wel even mijn nummer dan kan je me bellen.
Eline

Eline.

Hoi
We zitten bij LeBowski onder de Dom. We zitten op het terras met zijn drieën

Intotheworld

Eline, kom weer eens even online voor een nieuwe meeting! Ik heb nu weer meer tijd, dus kan ik ook een keertje mee!