Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Meetings in Utrecht

Gestart door Eline., april 21, 2022, 03:03:46 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Wilko

Hallo Eline.  Ik lees dit een beetje laat, maar als het nog kan, wil ik ook wel naar de bijeenkomst van 27 november! Groeten

Eline.

Hallo Wilko,

Je bent van harte welkom. Ook leuk dat de anderen ook mee willen! We zijn nu al met een grote groep van 23 mensen waar jullie in meegerekend zijn. Het wordt gezellig.
Als je last minute toch niet kan geef het dan door. Dan weten we dat.

Eline

Wilko


Shannen

Hey Eline,
Ik zie dat ik dan vakantie heb dus zou ook graag aansluiten als dat nog kan  ;D

Michelle

Ik heb gezien dat het 27 november Country & Christmas Fair is in Utrecht. Had ook een gezellige ontmoetingsplek kunnen zijn

Eline.

Hey Shannen
We proberen nu de reservering naar 25 mensen te veranderen. Het staat nu nog op 20. Als dat is gelukt kan je komen. Ik zag het hier plaatsen als dat gelukt is. Hopelijk hoor ik het snel van het restaurant.

Eline

Eline.

Hoi Shannen!
We hebben reactie van het restaurant. Je kan komen. De reservering staat nu op 25 mensen.

Eline

Intotheworld

Hii, ik zie net dat ik niet heb doorgegeven dat ik wel wil komen. Ik had wel de datumprikker ingevuld.

Kan dat nog?

memories

Iemand heeft net afgezegd, dus er is een plekje vrij ja :)

Eline.

Citaat van: Intotheworld op november 27, 2022, 09:35:33 AMHii, ik zie net dat ik niet heb doorgegeven dat ik wel wil komen. Ik had wel de datumprikker ingevuld.

Kan dat nog?

Intotheworld je kan inderdaad nog komen! Er is plek.

Eline.

Hoi hoi!
Ik heb goed nieuws. 4 februari is er weer een nieuwe ace meeting in Utrecht. Het zal van 13.00 tot 17.00 zijn. Deze keer hebben we een ruimte in buurthuis de Sjuut gehuurd. Het adres is Moutstraat 2 Utrecht. Dit is 13 minuten lopen vanaf Utrecht Centraal.
We huren deze ruimte. Hierdoor zitten er deze keer kosten aan verbonden. Het hangt af van hoeveel mensen er komen wat de prijs zal zijn. Als er 25 mensen komen zal het 6,40 kosten. Bij deze prijs zit koffie of thee in.
Je moet je aanmelden voor deze meeting door dit formulier in te vullen:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdNZ-4Hxk_W5ICxM--aDjWDfP3FICIgi1_5KJySoLMN0BRt_Q/viewform?usp=sf_link

Vul dit formulier alsjeblieft zo snel mogelijk in! Je moet het een week van tevoren ingevuld hebben! Het formulier is om de kosten per persoon te kunnen berekenen en een Tikkie naar je te kunnen sturen. In het formulier wordt dit nog uitgebreider uitgelegd.

Ik heb er weer zin in om met mensen te kunnen kletsen en spelletjes te spelen.
Hopelijk zie ik je 4 februari in Utrecht

Eline

Eline.

Hallo allemaal,

Omdat er te weinig aanmeldingen waren zal de ace meeting niet plaatsvinden in het buurthuis. Het zal 4 februari weer plaatsvinden bij de Pingpong club in Utrecht. Dit is 17 minuten lopen vanaf Utrecht Centraal, maar je kan ook de bus nemen. Het zal daar van 13.00 tot 16.00 duren. Waarschijnlijk gaan er na afloop ook nog mensen samen avondeten. Daar kan je je ook bij aansluiten.
Mocht je mee willen gaan, plaats hier dan even een berichtje.

Eline

Dirk_Creator

Aw wat jammer :( Ik had me er op verheugd om wat meer mensen te ontmoeten.

In ieder geval ben ik blij dat er nog iets doorgaat. Ik zal er zijn, waarschijnlijk ook wel met avondeten omdat ik toch tijd heb. Dan hoop ik ook nog wat anderen te zien!
Ik maak graag dingen, maar niet per se jouw computer.

Jebet66

Ik meld mij ook graag aan voor deze meeting. Verheug me erop jullie te leren kennen. Staat in agenda!
JB

Jebet66

Had niet gezien dat dit van vorig jaar was, sorry
JB