Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Meetings in Utrecht

Gestart door Eline., april 21, 2022, 03:03:46 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Eline.

Hallo allemaal,

16 april zal er weer een ace meeting zijn in Utrecht. Het zal waarschijnlijk weer plaatsvinden bij de Ping Ping club wat zo'n 17 minuten lopen is van Utrecht Centraal. De reservering staat nog niet helemaal vast, maar ik ben er mee bezig. Het begint om 13.00.
Als je wil komen moet je hier een berichtje plaatsen dat je komt. Dan kan ik daar rekening mee houden voor de reservering in het restaurant.

Eline

Gara

Ik kom ook een keer meedoen, tot volgende maand!  :)

Maartjemaris

Hoi Eline,
Wat leuk! Ik ga eens uit mijn comfortzone stappen en kom dus ook graag naar deze meeting :D

Eline.

Garen en Maartjemaris leuk dat jullie je aangemeld hebben. Er hebben zich nu in totaal 25 mensen aangemeld. Vanuit het restaurant zit er een maximum van 25 mensen op. Er kunnen dus niet meer mensen aanmelden. Het zal plaatsvinden bij de de Ping pong club in Utrecht om 13.00.
Tot dan!

Aisha

Hoi Eline, had je gister in IAD European Aces live chat zien posten hierover - jammer dat 16 april alweer vol zit, ik hou m'n ogen open voor de volgende keer! ☺️

Gara

Een beetje kortdag, maar is het de bedoeling dat we daar gaan lunchen  :cake: , of doen we alleen spelletjes en moet je van tevoren geluncht hebben?

Eline.

Hallo allemaal!

Er komt weer een ace meetup aan. Op 30 juli om 13.00 gaan we picknicken bij Roost aan de Singel. Dit is 5 minuten lopen vanaf Utrecht Centraal. Neem vooral drinken en eten mee en als je van spelletjes houdt natuurlijk spellen.
Na afloop is er de mogelijkheid om met een groepje avond te eten in een restaurant in Utrecht.
Als je wil komen stuur dan even een reactie op dit bericht

Ik heb er al zin in. Tot dan!

Eline

Indian Summer

Hoi Eline,
Ik ben nieuw hier op het Forum maar zou graag ook 30 juli aansluiten bij de meeting in Utrecht! Leuk dat je zo`n meeting organiseert.

Eems

Hoi,
Het lijkt mij ook leuk om voor het eerst naar de meeting te gaan op 30 juli

Eline.

Indian Summer en Eems leuk dat jullie je aangemeld hebben! Tot zondag!

Eline.

Hallo allemaal,

De volgende meeting zal op 14 oktober plaats vinden vanaf 13.30 tot 17.00. Als je wil kan je ook wat later komen of eerder weggaan.
Het zal plaatsvinden in de Silo in Utrecht. Het adres is Herenstraat 34.
Het entree geld is 3 euro. Je kan aan de deur met een pinpas betalen. Van dit geld kopen wij drinken en snacks voor iedereen.
Als je er bij wil zijn, kan je hier een berichtje achterlaten.

Hopelijk zie ik je daar! Tot dan! :ace-hartje:

(Na afloop is er vaak een groep mensen die samen gaat avondeten. Als je daar zin in hebt, kan je je daar ook bij aansluiten.)
 

PallaS.

Supertof weer! :D dank je wel voor het organiseren

RebeccaMarie

Hi allemaal,

Lijkt mij leuk om bij de bijeenkomst te zijn aankomende zaterdag!

Groetjes

Eline.

Citaat van: RebeccaMarie op oktober 09, 2023, 06:36:04 PMHi allemaal,

Lijkt mij leuk om bij de bijeenkomst te zijn aankomende zaterdag!

Groetjes

Hallo RebeccaMarie,

Leuk dat je wil komen!
Tot zaterdag!

Eline

Eline.

Hoi allemaal,

Op zaterdag 25 november van 13.30-17.00 hebben we een sinterklace meet-up. We gaan een dobbelspel spelen! Hiervoor vragen we je om een klein, ingepakt cadeautje mee te nemen met een waarde van ongeveer € 3,00. Het mag ook iets zijn wat je thuis nog hebt liggen. 

De bijdrage voor de meet-up is €3,00, hiervoor kan je genieten van lekkere snacks (pepernoten, snoepgoed, chips) en drinken. Bij de deur kan je met pin betalen. Na het dobbelspel is er nog genoeg tijd om gezellig te kletsen.

Locatie: Silo kerk Utrecht / Herenstraat 36

Twijfel je en weet je niet zo goed of je wil komen? Stuur ons dan een mail met je vragen of opmerkingen naar: space@cocmiddennederland.nl 

Eline :ace-hartje: