Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Meetings in Utrecht

Gestart door Eline., april 21, 2022, 03:03:46 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Edewecht

:schater: 'Sinterklace'! Wat een vondst. ;D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Piggelot

Leuk! Ik ben er bij. Hoe zit het met parkeren op locatie?

Trouwens, heb deze meeting niet in de mail voorbij zien komen.

Wyn

Ik heb hem ook in mijn agenda gezet!

PallaS.

Topidee! Ik weet nog niet of ik erbij kan zijn, maar wie weet :)

Eline.

Citaat van: Piggelot op november 11, 2023, 10:42:20 AMLeuk! Ik ben er bij. Hoe zit het met parkeren op locatie?

Trouwens, heb deze meeting niet in de mail voorbij zien komen.

Hoi Piggelot,

Ter plekke is het erg slecht parkeren. Het is echt de binnenstad. Ik zou je aanraden om ergens bij een station dichtbij gratis te parkeren en het laatste stuk met het openbaar vervoer te doen. Ik weet dat het bij station Bilthoven en Lunetten gratis parkeren is, maar er zijn vast nog meer plekken.
De vorige keer had bij onze locatie jammer genoeg iemand een boete gekregen voor het parkeren :'(

De nieuwsbrief wilde ik inderdaad nog gaan versturen. Jammer genoeg had ik daar eerder nog geen tijd voor. Vanavond ga ik het sturen!


Eline.

Wil je een uitnodiging ontvangen voor de meetups in de mail? Stuur een mail naar space@cocmiddennederland.nl
Ongeveer een keer in de maand ontvang je dan een mail met wanneer en waar de meetups plaats vinden. Zo kan je ze niet missen!

Als je dat niet wil kan je natuurlijk ook het AVEN forum in de gaten blijven houden

Eline

Piggelot

Citaat van: Eline. op november 15, 2023, 08:36:41 PM
Citaat van: Piggelot op november 11, 2023, 10:42:20 AMLeuk! Ik ben er bij. Hoe zit het met parkeren op locatie?

Trouwens, heb deze meeting niet in de mail voorbij zien komen.

Hoi Piggelot,

Ter plekke is het erg slecht parkeren. Het is echt de binnenstad. Ik zou je aanraden om ergens bij een station dichtbij gratis te parkeren en het laatste stuk met het openbaar vervoer te doen. Ik weet dat het bij station Bilthoven en Lunetten gratis parkeren is, maar er zijn vast nog meer plekken.
De vorige keer had bij onze locatie jammer genoeg iemand een boete gekregen voor het parkeren :'(

De nieuwsbrief wilde ik inderdaad nog gaan versturen. Jammer genoeg had ik daar eerder nog geen tijd voor. Vanavond ga ik het sturen!



Goed om te weten, dan pakken we de trein😋 en mailtje is ontvangen🎉

Eline.

Gelukkig Nieuwjaar! Happy New year!
See for English see below

Op zaterdag 27 januari van half 2 tot 5 uur is de volgende meet-up van spACE. De eerste van het nieuwe jaar! Het eerste jaar met meerdere leuke meet-ups en activiteiten van spACE!  Daar proosten we op (met alcoholische en non-alcoholische bubbels).
Je kan tijdens de meet-up lekker genieten van drankjes en snacks. De bijdrage hiervoor is € 3,00 die je per pin kan betalen bij binnenkomst.
Er zijn geen specifieke activiteiten gepland voor deze meet-up, dus je kan gezellig met iedereen kletsen of een spelletje spelen (neem vooral je favoriete spel mee).
Locatie: Silo kerk Utrecht / Herenstraat 34- 36 (aanbellen bij 34)
 
Wat we graag zouden willen weten, zijn jullie ideeën voor dit komende spACE jaar! Heb je ideeën, suggesties voor een leuke activiteit laat het ons weten! Dit kan tijdens de meet-up. Er zal een groot papier zijn waar je je wensen voor spACE op kan schrijven. Je mag ons uiteraard ook mailen space@cocmiddennederland.nl
 
Twijfel je en weet je niet zo goed of je wil komen? Stuur ons dan een mail met je vragen of opmerkingen naar: space@cocmiddennederland.nl
 
spACE is een save space voor alle (twijfelende) aro & of ace mensen. Houd altijd rekening met elkaar. Als je een gesprek wil voeren, opmerking of grap wil maken over romantiek/seks, vraag altijd aan je gesprekspartner of dit oke is.
 
Vriendelijke groet,

Eline, Annika, Eefje en Marcella



On saturday the 27th of january from half past 1 until 5 o'clock is the next meet-up with spACE. The first one of the new year! It will be the first year with filled with meet-ups and activities organised by spACE. We will make a toast to celebrate the new year! (with alcoholic and non-alcoholic drinks).
During the meet-up you can enjoy the drinks and snacks. The contribution for the meet-up will be € 3,00. You can pay this with debit card when entering the venue.
It will be a regular meet-up with no specific activities planned. So you can just chat with everyone or play a card or boardgame (bring your own games, if you like).
Location: Silo kerk Utrecht / Herenstraat 34- 36 (doorbell at 34)
 
We would like to know your ideas or wishes for the meet-ups of spACE in 2024! Please let us know! You can do this at the meet-up. There will be a big paper sheet to write your ideas on for the activities. You can also write us an email at space@cocmiddennederland.nl
 
SpACE is a save space for all (questioning) aro & or ace people. Be aware of each other.
If you want to have a conversation, make a joke or comment about sex/romance, always ask the person that you are talking to if they are okay with it.

Kind regards,
Eline, Annika, Eefje en Marcella

_Maarten

Goedemorgen Eline en anderen,

Ik ben nieuw hier en ik overweeg een volgende keer ook te komen. Weet je al op welke termijn ongeveer er een volgende bijeenkomst gepland gaat worden? Ik begrijp dat je nog geen datum hebt, maar vroeg mij meer af om de hoeveel maanden jullie zoiets organiseren?


Eline.

Hallo allemaal!
(In English below)

Op zaterdag 30 maart is de volgende spACE bijeenkomst in de Silokerk, Herenstraat 34-36 (aanbellen bij 34) in Utrecht. Deze zal zijn van 13.30 tot 17.00 uur en het is een borrel waar je kan kletsen met andere bezoekers. Als je spelletjes wil spelen, kan je die zelf meenemen.

De entreekosten zijn 3 euro die alleen per pin betaald kunnen worden. Hiervoor krijg je onbeperkt drinken en er zullen snacks zijn.

Er staat ook een andere activiteit op de planning. Dit zal 25 mei plaatsvinden. Bij de volgende nieuwsbrief zal hier meer informatie over gedeeld worden.

spACE is een save space voor alle (twijfelende) aro & of ace mensen. Houd altijd rekening met elkaar. Als je een gesprek wil voeren, opmerking of grap wil maken over romantiek/seks, vraag altijd aan je gesprekspartner of dit oké is.

Wij kijken er naar uit om jullie te verwelkomen!
 

In English:
On Saturday the 30th of March from half past 1 until 5 o'clock is the next meetup of spACE. It will be at the Silokerk in Utrecht at Herenstraat 34-36 (the doorbell is at 34). During the meetup there will be drinks and snacks. You can get to know different people on the ace and/or aro spectrum. If you would like to play games, you can bring board games or a pack of cards. 

The entree costs are 3 euros and it's only possible to pay with a debit card or with a credit card. No cash. 

On the 25th of May there will be another activity. In the next newsletter there will be more information about this activity.

SpACE is a save space for all (questioning) aro & or ace people. Be aware of each other. If you want to have a conversation, make a joke or comment about sex/romance, always ask the person that you are talking to if they are okay with talking about these topics.

We look forward to meeting you during the next meetups.

Eline.

Citaat van: _Maarten op februari 27, 2024, 09:33:07 AMGoedemorgen Eline en anderen,

Ik ben nieuw hier en ik overweeg een volgende keer ook te komen. Weet je al op welke termijn ongeveer er een volgende bijeenkomst gepland gaat worden? Ik begrijp dat je nog geen datum hebt, maar vroeg mij meer af om de hoeveel maanden jullie zoiets organiseren?



Hallo Maarten, wat leuk dat je wil komen naar een toekomstige meeting. Hopelijk kan je bij een van de twee gedeelde activiteiten. Die staan in mijn bericht wat ik net geplaatst heb.
We organiseren nu een keer in de twee maanden een activiteit. Uiteindelijk willen we elke maand een activiteit organiseren.

Hopelijk tot ziens bij een van de meetups!
Eline :ace-hartje:

_Maarten

Citaat van: Eline. op maart 03, 2024, 03:15:13 PM
Citaat van: _Maarten op februari 27, 2024, 09:33:07 AMGoedemorgen Eline en anderen,

Ik ben nieuw hier en ik overweeg een volgende keer ook te komen. Weet je al op welke termijn ongeveer er een volgende bijeenkomst gepland gaat worden? Ik begrijp dat je nog geen datum hebt, maar vroeg mij meer af om de hoeveel maanden jullie zoiets organiseren?



Hallo Maarten, wat leuk dat je wil komen naar een toekomstige meeting. Hopelijk kan je bij een van de twee gedeelde activiteiten. Die staan in mijn bericht wat ik net geplaatst heb.
We organiseren nu een keer in de twee maanden een activiteit. Uiteindelijk willen we elke maand een activiteit organiseren.

Hopelijk tot ziens bij een van de meetups!
Eline :ace-hartje:

Dank je wel Eline voor je reactie. Klinkt goed. Is het nodig om je vooraf aan te melden? Zo ja, hoe en waar kun je je aanmelden?

Eline.

Je hoeft je niet perse aan te melden. Er is vrije inloop. Leuk dat je komt!
Meestal komen er zo rond de 15 mensen, maar dat verschilt per keer.

Eline :ace-hartje:

_Maarten

Ok mooi. Het lijkt erop dat ik kan komen.

Eline.

Hallo allemaal!
(In English below)

Op zaterdag 25 mei is de volgende spACE bijeenkomst in de Silokerk, Herenstraat 34-36 (aanbellen bij 34) in Utrecht. Het wordt een spelletjesmiddag. Dit zal zijn van 13.30 tot 17.00 uur. Je kan ook gezellig kletsen met andere bezoekers. We zorgen zelf voor een aantal spellen, maar neem vooral zelf spellen mee!

De entreekosten zijn 3 euro die alleen per pin betaald kunnen worden. Hiervoor krijg je onbeperkt drinken en er zullen snacks zijn.

spACE is een save space voor alle (twijfelende) aro & of ace mensen. Houd altijd rekening met elkaar. Als je een gesprek wil voeren, opmerking of grap wil maken over romantiek/seks, vraag altijd aan je gesprekspartner of dit oké is.

Wij kijken er naar uit om jullie te verwelkomen!

Eefje, Eline, Marcella en Annika  :ace-hartje:



In English:

On Saturday the 25th of May from half past 1 until 5 o'clock is the next meetup of spACE. It will be at the Silokerk in Utrecht at Herenstraat 34-36 (the doorbell is at 34). We will play different games and there will be drinks and snacks. You can get to know different people on the ace and/or aro spectrum. We will have some games, but please bring your own board games or a pack of cards. 

The entree costs are 3 euros and it's only possible to pay with a debit card or with a credit card. No cash. 

SpACE is a save space for all (questioning) aro & or ace people. Be aware of each other. If you want to have a conversation, make a joke or comment about sex/romance, always ask the person that you are talking to if they are okay with talking about these topics.

We look forward to meeting you during the next meetups.

Eline, Annika, Eefje and Marcella  :ace-hartje: