Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

lang geleden...

Gestart door myra, april 29, 2022, 10:15:24 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

myra

Ik ben een lid van een vroeger, van de beginjaren van het AVEN Forum. Graag zou ik weer deel uitmaken van de aseksuele community. Maar wat me een beetje tegenhoudt : ik ben alleenstaande mama, en heb hierdoor niet zoveel vrijheid om naar bijeenkomsten te gaan (maar gelukkig wordt mijn dochter wel groter (9 Jaar) en wordt het makkelijker). Ik merk ook dat veel mensen in deze community niet zo kindgericht zijn...Dus daarom durfde ik de laatste jaren niet zo actief meer zijn. Zou wel weer terug wat 'verbinding' willen ervaren.

Anyway : ben een vrouw van 43 inmiddels, uit Diest in België. Rustige persoon, Werk in de zorgsektor, hou van uitstapjes, wandelingen, netflix, uit eten gaan.


Edewecht

Van harte welkom terug, Myra :) :cake: :cake: :cake:
Natuurlijk kun je deel uitmaken van de aseksuele community. Zoals je zelf wel zult weten, is deze club heel, heel divers. Leeftijd, gender, geaardheid, kleur, 'burgerlijke staat', rijk/arm, links/rechts, ... , maakt niet uit.
En ik weet zeker dat hier meer moeders met kinderen zijn. Oudere of jongere kinderen, dat maakt niet uit: moeders. En vaders.
Daarom nodig ik je van harte uit om de verbinding hier opnieuw te ervaren.

Hoe gaat het intussen met je?
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Welkom terug Myra, :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

Uiteraard ben je welkom. Zoals je ziet zijn enkele leden van lang geleden er nog steeds en hebben we ook veel nieuwe leden :)
Ik kan me voorstellen dat het met kinderen lastig is even een dag(deel) alleen weg te gaan, mogelijk is daar ook nog wel een oplossing voor te vinden.

Ik vind het in ieder geval al leuk om je weer terug te zien op het forum :cheerleader: :handschudden:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

myra

Bedankt! Ik herinner me nog dat ik jou eens in het echt ontmoet heb, Ace. In de Efteling... Enige keer dat ik in de Vliegende Hollander ben geweest :) was al te snel voor mij.

myra

Citaat van: Edewecht op april 29, 2022, 11:03:11 AM
Van harte welkom terug, Myra :) :cake: :cake: :cake:
Natuurlijk kun je deel uitmaken van de aseksuele community. Zoals je zelf wel zult weten, is deze club heel, heel divers. Leeftijd, gender, geaardheid, kleur, 'burgerlijke staat', rijk/arm, links/rechts, ... , maakt niet uit.
En ik weet zeker dat hier meer moeders met kinderen zijn. Oudere of jongere kinderen, dat maakt niet uit: moeders. En vaders.
Daarom nodig ik je van harte uit om de verbinding hier opnieuw te ervaren.

Hoe gaat het intussen met je?

Bedankt, Edewecht. Alles goed met mij hoor.  Mijn dochter wordt groter en kan zich beter alleen bezig houden. Ik hoef haar niet meer constant te entertainen, dus zou ik graag ook wat meer tijd willen spenderen om zelf mensen te leren kennen. Vandaar dat ik terug hier langskom. Ze is nog net te jong om haar alleen te laten bij een meet up, maar dat komt binnen enkele jaren ook wel.  :handschudden:

AceVentura

Citaat van: myra op april 29, 2022, 11:27:07 AM
Bedankt! Ik herinner me nog dat ik jou eens in het echt ontmoet heb, Ace. In de Efteling... Enige keer dat ik in de Vliegende Hollander ben geweest :) was al te snel voor mij.
Dat herinner ik me ook wel inderdaad :). Ik heb nog even in het grote foto-topic gezocht of ik kon vinden wanneer dat was, maar ik kan het zo snel niet terug vinden. Dat was samen met jovi_hobbes toch?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Welkom terug! Ik ken jouw naam uit mijn beginjaren hier op het forum. Ik ben ook een alleenstaande moeder, mijn kinderen zijn groot en eentje is net 2 weken op zichzelf gaan wonen.
Ik kan moeilijk naar bijeenkomsten wegens de (reis)kosten alleen al, die daarmee samenhangen. Maar ook zonder dat je bijeenkomsten bezoekt is iedereen altijd welkom hier, dus fijn dat je er weer bent. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Jaap

Hoi Myra,

Welkom terug hier!  :cake: :cake: :cake:

myra

Citaat van: AceVentura op april 29, 2022, 12:52:17 PM
Citaat van: myra op april 29, 2022, 11:27:07 AM
Bedankt! Ik herinner me nog dat ik jou eens in het echt ontmoet heb, Ace. In de Efteling... Enige keer dat ik in de Vliegende Hollander ben geweest :) was al te snel voor mij.
Dat herinner ik me ook wel inderdaad :). Ik heb nog even in het grote foto-topic gezocht of ik kon vinden wanneer dat was, maar ik kan het zo snel niet terug vinden. Dat was samen met jovi_hobbes toch?

ja klopt, just the three of us...

myra

bedankt  Koffie en Jaap

PallaS.

Ik ben een van de nieuwere leden, dus ik ken je nog niet, maar welkom terug!