Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hallo allemaal, even voorstellen.

Gestart door Roderoosjes, mei 02, 2022, 03:10:19 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roderoosjes

Hallo allemaal,

Zo blij dat ik dit forum heb gevonden. Al even "weet" ik dat ik aseksueel ben maar ik heb dit altijd naar achteren geduwd.
Nu ik echt aan mezelf aan het werken ben wil ik dit ook gaan accepteren.

Ik ben een vrouw van bijna 40, getrouwd en moeder van 2 dochters. Ik heb ptss en daardoor een persoonlijkheidsstoornis en ben daar nu voor in behandeling.
Ik heb nooit veel met seks enz gehad. Dacht altijd dat ik een laag libido had en dat ik gewoon beter mijn best moest doen.
Laatst heb ik in een gesprek met mijn man aangegeven dat ik hem op seksueel vlak niet kan geven wat hij nodig heeft. Hij is erg van de intimiteit en dat is voor mij lastig. Voor hem is het ook lastig zeker nu ik aan mezelf aan het werk ben en mezelf steeds beter leer kennen.

Ik herken veel in de verhalen hier en dat voelt fijn.

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Fricai


Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Shimmer


AceVentura

Welkom op het forum Roderoosjes,  :cake: :cake: :cake: :cake:

Die herkenning is misschien wel het belangrijkste wat we je kunnen geven. Ik hoop voor jullie dat jullie er samen uit komen en dat je niet alleen jezelf maar jullie ook elkaar beter lerem kennen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

PallaS.