Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Even voorstellen

Gestart door Shannen, mei 11, 2022, 12:35:50 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Shannen

Hoi!
Ik lees hier nu al een tijdje mee en het leek me tijd om me ook eens voor te stellen.

Ik ben Shannen, een 26 jarige meid uit Overijssel.

Seks is eigenlijk altijd een probleem geweest in relaties. Ik heb er geen interesse in, en de ander helaas meestal wel, waardoor dit op den duur vaak een probleem werd. Ik heb hier verder nooit iets achter gezocht, tot mijn laatste relatie. Ook hier werd het vrij snel een probleem. Ik ben het internet af gaan zoeken en  kwam de term aseksualiteit tegen. Ik ben dit verder gaan onderzoeken en alle puzzelstukjes stukjes vielen op hun plek!
De relatie is inmiddels verleden tijd, maar ik ben opgelucht dat ik eindelijk een naam heb voor mijn 'probleem'. Ik weet nu wat ik in ieder geval niet wil.

In mijn vrije tijd ben ik meestal buiten te vinden. Ik vind het heerlijk om te wandelen en mountainbiken en ik spreek graag af met vrienden. Zo af en toe game ik of kijk een serie.
Verder hou ik van reizen en kamperen en hoop ik dat de komende jaren meer te kunnen gaan doen. Ik ben graag onderweg en vind treinreizen ook heel fijn.

Ik ben blij dat ik dit forum heb ontdekt en te zien dat ik niet de enige ben. Ik kijk er naar uit om gelijkgestemde mensen te ontmoeten, en ik ben de eerstvolgende meeting in Utrecht ook zeker aanwezig.
Misschien tot dan!  :)

Edewecht

Hallo Shannen,
puzzelstukjes die op hun plek vallen, opluchting, het zijn herkenbare woorden. Je bent niet de enige.
Welkom! :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Welkom op het forum Shannen,  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

Zoals Edewecht al zei: Het klinkt allemaal erg bekend, die (h)erkenning is denk ik het belangrijkste wat we op dit forum kunnen geven.
We zijn ook een uitje naar de Efteling aan het plannen, als je mee wil ben je uiteraard welkom.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Shannen

Citaat van: AceVentura op mei 11, 2022, 07:56:29 AM
Welkom op het forum Shannen,  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

Zoals Edewecht al zei: Het klinkt allemaal erg bekend, die (h)erkenning is denk ik het belangrijkste wat we op dit forum kunnen geven.
We zijn ook een uitje naar de Efteling aan het plannen, als je mee wil ben je uiteraard welkom.

Leuk! Ik hou het in de gaten  :)

PallaS.


BjarneS

Welkom mede Overijselaar? (ik ben import in deze provincie ik heb geen idee hoe we eigenlijk heten) en hopelijk tot zondag bij de meet in Utrecht :)


PallaS.


Fricai


Piggelot


Shannen

Citaat van: BjarneS op mei 24, 2022, 12:06:56 AM
Welkom mede Overijselaar? (ik ben import in deze provincie ik heb geen idee hoe we eigenlijk heten) en hopelijk tot zondag bij de meet in Utrecht :)

Thanks!
Dat weet ik eigenlijk ook niet haha, Overijsselaar klinkt oke  :P
Tot zondag!

Beukennootje

In het kader van beter laat dan nooit: Welkom Shannen! :cake: :cake:

Hier ook een Overijsselaar! Ik wist ook niet zeker of het zo heette, maar Wikikids vindt dat het Overijsselaar is, dus ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat dat klopt :ange:

Eline.

Hoi
Leuk dat je komende zondag ook komt! Ik hoop je dan te kunnen spreken. Welkom op het forum. Toen ik voor het eerst op het forum kwam vond ik de herkenning ook heel fijn. Voor mij was het echt een verademing. Eindelijk herkenning! Even niet anders zijn vond ik heel fijn. Mensen die het begrijpen.
Tot zondag!

memories


HuntressOfArtemis

Welkom op het forum  :cake:
Goed dat je ons gevonden hebt!
Doe alsof je in een verhaal zit, want binnen een eeuw, ben je een verhaal, dus maak er een mooi van!