Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hallo allemaal. Ik ben een nieuw lid.

Gestart door naturist, mei 11, 2022, 11:50:35 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

naturist

Hallo allemaal,

Ik ben Patrick, 57 jaar uit Antwerpen. Pas dit jaar ontdekt dat ik aseksueel ben. Jarenlang gedacht dat ik abnormaal was doordat ik geen sexuele betrekkingen had met een vrouw. Ik ben lid van Asexual vzw te 9000 Gent en heb al verschillende bijeenkomsten gehad en voornamelijk asexuele dames ontmoet. Ik ben supergelukkig om asexueel te zijn en deel mijn levensgeluk graag met het brede publiek. Asexueel zichtbaar maken in onze maatschappij is mijn drijfveer. Dat zal ik doen op het Rainbow Festival te Oostende dat voor de eerste keer doorgaat op het Vissersplein op 14 en 15 mei 2022.

PallaS.

Welkom! En wow, tof dat je zo actief bent! Wat ga je doen op Rainbow Festival?

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Fricai


AceVentura

Welkom op het forum Patrick,  :cake: :cake: :cake: :cake:

Leuk dat je al zo actief bent met het laten zien van aseksualiteit  :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Hallo Patrick, welkom op dit forum :)

Bijzonder dat je schrijft: "Ik ben supergelukkig om asexueel te zijn". Dat zien we hier niet vaak.
Maar ik herken je opluchting èn je drijfveer om zichtbaar te zijn als aseksueel. Dat had ik ook, toen ik negen jaar geleden dit forum op kwam rollen.
Ik was toen 50, jij nu 57, en zo blij met de ontdekking van het begrip 'aseksualiteit' dat ik het in mijn omgeving verteld heb, en stickers en een vlag heb aangeschaft, meegedaan heb met presentaties en interviews gegeven.

De laatste tijd doe ik het op dit gebied wat rustiger aan; de stokjes zijn overgenomen door anderen. Maar wat mooi om te zien hoe jij je 'levensgeluk wilt delen met het brede publiek'. :cheerleader:

Veel plezier daarmee! :duim-omhoog:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)