Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hoi allemaal

Gestart door ponder_stibbons, mei 13, 2022, 11:52:32 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ponder_stibbons

Hoi allemaal!

Al heb ik me een maand geleden al ingeschreven op het forum, was ik aan een voorstelberichtje nog niet toegekomen. Wel heb ik twee weken terug al kennis gemaakt met drie mensen op het forum bij Queer aan Zee. Voor de anderen, bij deze nog even mijn voorstelberichtje:

Ik ben 35 en woon in omgeving den Haag. Als hobby's heb ik wandelen (recreatief = vanaf 15km), hardlopen, muziek (van grunge -> jazz), gamen, films (Sci-Fi / Fantasy - *Team Marvel :D *) en lezen. Daarnaast houd ik ontzettend van de natuur.

Voor mij was het vrij lang onduidelijk waarom seks me niet interesseerde, maar ik ook geen behoefte had ernaar. Mogelijk was ik gewoon een laatbloeier en kwam dat ooit nog wel. Ik kon altijd wel 10 interessantere dingen dan seks bedenken om me mee bezig te houden, zowel fysiek als in gedachten. Een aantal relaties later kan ik het laat bloeien dan ook wel doorstrepen. De desinteresse voor seks, maar je wel verbonden voelen aan je partner, was lang lastig te plaatsen want alles was toch koek- en ei? Het single zijn in tussenpozen kon voor mij om die reden een verademing zijn.

Al met al heeft het een tijd geduurd voordat het kwartje viel dat ik aseksueel ben. Het was een opluchting en ik voel me er sindsdien veel beter bij.
"All tapes left in a car for more than about a fortnight metamorphose into Best of Queen albums."

PallaS.

Ha, welkom! Was gezellig, hè, bij QaZ? ;)

ponder_stibbons

Hey hey,

Was zeker gezellig en een leuk welkom! ;)

heb btw erg gelachen bij het horen van de soundtrack van Something Rotten.
"All tapes left in a car for more than about a fortnight metamorphose into Best of Queen albums."

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Fricai

Hey ponder_stibbons, welkom! :wave:

AceVentura

Welkom ponder_stibbons,  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

Ook wij hebben elkaar gesproken bij QaZ, leuk om je nu voorstelberichtje te lezen. Ik hoop je nog vaak tegen te komen :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

ponder_stibbons

Dankjewel allemaal

@aceventura, yes, dat dacht ik al. Zo'n opvallende username blijft wel hangen. Volgende keer probeer ik er weer bij te zijn.
"All tapes left in a car for more than about a fortnight metamorphose into Best of Queen albums."

PallaS.

Citaat van: ponder_stibbons op mei 13, 2022, 12:13:59 PM
Hey hey,

Was zeker gezellig en een leuk welkom! ;)

heb btw erg gelachen bij het horen van de soundtrack van Something Rotten.

Haha, ben blij dat je het leuk vond. Heb je "Spamelot" (de Monty Python musical over The Holy Grail) ook nog bekeken toevallig?

AceVentura

Citaat van: ponder_stibbons op mei 14, 2022, 04:26:01 PM
@aceventura, yes, dat dacht ik al. Zo'n opvallende username blijft wel hangen. Volgende keer probeer ik er weer bij te zijn.
De volgende keer is komende zaterdag al, dus hopelijk tot ziens :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler