Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Aapje

Gestart door Aapje, mei 22, 2022, 07:49:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Aapje

Hoi allen,

Ik ben aapje (uiteraard hebben m'n ouders me niet echt zo genoemd,het is gwn n nickname omdat aap 1 van m'n favo dieren is).

Ik ben een België, een meisje, aseksueel maar wel romantisch (ik zou mezelf omschrijving als hetero/pan romantisch, omdat ik in een relatie zou zoeken naar een persoon die mannelijk overkomt,you Know, maar dat kan een persoon zijn die zich indentificeefrt als man,maar zou ook kunnen een vrouw of non binair persoon zijn die toch heel mannelijk overkomt. Hopelijk is de uitleg wat duidelijk haha).

Hoewel ik dus best een romantische ziel ben (ondanks het feit dat ik nog nooit een relatie heb gehad), zegt seks me absoluut niks,nada,noppes. Tbh vind ik het zelfs wat vies (ok,als andere mensen seks hebben met elkaar,ze doen maar , zolang zij er van genieten, maar voor mezelf : nee dank u !). Kussen en knuffelen,allemaal prima en lief,maar seks is gross in mijn belevingswereld.

Ik hoop dat ik hier gewoon kan praten met andere personen die zowat like minded zijn op dat vlak (want uitleggen dat je een romantische ace bent kan soms een hele boterham zijn).

Wat kan ik nog over mezelf vertellen? Ik hou van dieren,ik ben erg creatief, ik ben dol op tv series en comic cons etc (een serieus gewekt kantje) maar ik ben ook een dromerig typje dat dol is op sprookjes.

Afin, als er vragen zijn of wat dan ook, just ask !

Liefs, aapje

PallaS.

Welkom! Goed dat je er bent. :)
Er zijn genoeg mensen om mee te kletsen op het forum, en buiten het forum zijn er bijvoorbeeld ook aantal discord servers. Dus aarzel je niet om een gesprek te beginnen of om je ergens aan te sluiten!

Aapje

Dankjewel 😀😀

Fricai

Hey Aapje, welkom! :wave:

Koffie

Welkom Aapje!

En ja, apen zijn erg leuke dieren. :D
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Jaap

Hoi Aapje,

Welkom hier!  :cake: :cake:

AceVentura

Welkom op het forum Aapje,  :cake: :cake: :cake: :cake:

Gelijk gestemden ga je hier zeker vinden. En als je mensen in het echt wil ontmoeten wordt er een meeting gehouden in de Zoo van Antwerpen:
https://du.asexuality.org/forum/index.php?topic=7239.0

Veel plezier hier  :wave:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

HuntressOfArtemis

Hallo!
Leuk om hier nog een sex-repulsed Belgisch meisje te lntmoeten  :highfive1:
Doe alsof je in een verhaal zit, want binnen een eeuw, ben je een verhaal, dus maak er een mooi van!

Eline.

Hoi aapje! Leuk dat je er bent. Je zegt dat je creatief bent. Ik word dan nieuwsgierig wat je allemaal creatief doet. Ik ben zelf ook creatief. Ik hou van dingen maken met verf, textiel, papier, tekenen bedenk het maar. Ook hou ik van dansen.
Ik zelf heb ook een hekel aan het idee zelf seks te hebben. Ik vind het vies dus daar herken ik me in wat je zegt. Waarschijnlijk ga je veel herkenning vinden op het forum. Ik vond en vind dat in elk geval heel fijn.
Welkom op het forum en leuk dat je erbij bent!

AceOfCups

Hoi Aapje, welkom hier :)  :cake: :cake: :cake:

Citaat van: Aapje op mei 22, 2022, 07:49:51 PM
Ik hoop dat ik hier gewoon kan praten met andere personen die zowat like minded zijn op dat vlak (want uitleggen dat je een romantische ace bent kan soms een hele boterham zijn).
Zeker waar, en het is soms zo fijn om aan een half woord genoeg te hebben :) Hopelijk brengt dit forum je veel herkenning
Ecce homo

PallaS.


ocean

Welkom (van een ander nieuw lid :))!