Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Gezocht: Wandelmaatje :)

Gestart door PallaS., mei 24, 2022, 12:13:56 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Wat leuk :cheerleader:

Ik ben benieuwd wat voor mooie plannen jullie gaan maken :klap:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceOfCups

Wat fijn dat jullie dit doen  :) Ik houd het in de gaten
Ecce homo

Pons

Ik ga ook graag mee.
De eind juli zal me niet lukken, maar als er daarna nog eens een datum wordt geprikt zal ik proberen erbij te zijn

PallaS.


Stef

We hebben flink gepuzzeld afgelopen tijd om een mooie route te vinden en het leuk te maken voor iedereen. Kortweg komt het erop neer dat we een route hebben gemaakt waar halverwege inhaken goed te doen is. De ervaren wandelaars kunnen dus het hele stuk lopen en wil je niet te ver lopen, dan kan je halverwege aanhaken. PallasSophia gaf het eerder al aan: We hebben eind juli in ons hoofd, namelijk zaterdag 23 juli. Nog iets meer dan een maand dus!

Concreet het plan voor die dag:

  • Om 10:30 vertrekken we vanaf station Ede-Wageningen, richting Wolfheze. Dit eerste stuk is ongeveer 10,5 km lopen.
  • Rond 13:00 komen we aan op bij station Wolfheze, waar we even pauze houden.
  • Om 13:30 lopen we verder vanaf station Wolfheze richting park Sonsbeek in Arnhem, ook weer ongeveer 10,5 km lopen.
  • Ruim twee uur later (16:00) strijken we neer in park Sonsbeek.

Wil je dus 21km lopen, dan zien we je graag in Ede. Is dat teveel, dan kan je de tweede helft meelopen vanaf Wolfheze. Zo hopen we dat iedereen die wil mee kan doen :)

De tour heb ik gepland met Komoot, als je alvast wil zien welke route we van plan zijn te lopen, dan kan je dat hier zien:
https://www.komoot.nl/tour/807229219?share_token=aqg7KJI4xNetZPdZp3UpiGh6Lt9peU29m1AkVII7ymq2uveImu&ref=wtd




Als je mee wil wandelen, wil je dan hier (of via een berichtje) laten weten of we je:
- Om 10:30 bij station Ede-Wageningen zien of;
- Om 13:30 bij station Wolfheze zien?

PS: Of als je helemaal niet van wandelen houdt, dan is aansluiten in het park in Arnhem ook altijd gezellig!

Piggelot

Heey heey... het wandelen is mij te lang, maar wellicht sluit ik aan in het park wanneer ik de 23e kan.
Hoe zit het met de parkeer gelegenheid?

Bunny

Lijkt me leuk, om het hele stuk mee te lopen. Na de wandeling kan ik helaas niet te lang blijven hangen, ik heb 's avonds nog een feestje.

Piggelot, bij Park Sonsbeek is geloof ik wel wat parkeergelegenheid, ben daar niet zo goed bekend. Het zit wel redelijk in de buurt van het centraal station en centrum, hoewel niet goedkoop is daar vaak wel een plekje te vinden.

Ikkin

Veel plezier en lekker wandelen. Mocht dit iets zijn wat jullie vaker gaan doen houd ik me aanbevolen.
Mits de route rolstoel vriendelijk is.

Ik kom de 23ste net terug van de 4-daagse in Nijmegen (dus Lange afstanden wandelen moet wel lukken), dus dat gaat hem voor mij niet worden deze keer.

Denk in mogelijkheden niet in beperkingen

AceOfCups

Hoi, iedereen die dit mee georganiseerd heeft!
Het lijkt me echt heel fijn een keer mee te gaan, maar nu is het wat teveel. Ik had nog de overweging om alleen de 'ochtendetappe' mee te lopen, en dat ik vanaf Wolfheze meteen door zou reizen naar de bijeenkomst van Transvisie die toevallig ook op die dag valt. Maar nu blijkt er ook nog eens een thema besproken te worden dat zo belangrijk voor me is dat ik daar niet gehaast/gestresst aan wil komen.
Hopelijk een andere keer :)
Ecce homo

PallaS.

Citaat van: Ikkin op juli 10, 2022, 11:08:58 PM
Veel plezier en lekker wandelen. Mocht dit iets zijn wat jullie vaker gaan doen houd ik me aanbevolen.
Mits de route rolstoel vriendelijk is.

Ik kom de 23ste net terug van de 4-daagse in Nijmegen (dus Lange afstanden wandelen moet wel lukken), dus dat gaat hem voor mij niet worden deze keer.

Wat tof dat je hebt meegedaan! Lange afstanden zijn dan inderdaad een eitje voor je.

Dan zien we je de volgende keer!

Citaat van: AceOfCups op juli 13, 2022, 12:39:36 PM
Hoi, iedereen die dit mee georganiseerd heeft!
Het lijkt me echt heel fijn een keer mee te gaan, maar nu is het wat teveel. Ik had nog de overweging om alleen de 'ochtendetappe' mee te lopen, en dat ik vanaf Wolfheze meteen door zou reizen naar de bijeenkomst van Transvisie die toevallig ook op die dag valt. Maar nu blijkt er ook nog eens een thema besproken te worden dat zo belangrijk voor me is dat ik daar niet gehaast/gestresst aan wil komen.
Hopelijk een andere keer :)

In ieder geval leuk dat je overwoog om mee te gaan. Veel plezier bij je bijeenkomst, en vast tot de volgende wandeling!

Citaat van: Bunny op juni 23, 2022, 05:18:13 PM
Lijkt me leuk, om het hele stuk mee te lopen. Na de wandeling kan ik helaas niet te lang blijven hangen, ik heb 's avonds nog een feestje.
Excuus voor de late reactie, maar supergezellig! Dan zien we je op de Ede-Wageningen. :)

PallaS.

De 23ste komt met de dag dichterbij. Tot nu toe zijn de weersvoorspellingen goed, dus dat belooft veel goeds!

Heb je zin om te wandelen volgend weekend (al was het maar om in te lopen voor de Pride Walk op  zondag ;) ), wees welkom om aan te sluiten. Tot dan!

PallaS.

Het gaat morgen door, dus tot dan!

Piggelot

Ik heb mij vergist in de datum, dus ik sluit niet meer aan op het einde. Sorry!

PallaS.

Citaat van: Piggelot op juli 23, 2022, 02:37:02 PM
Ik heb mij vergist in de datum, dus ik sluit niet meer aan op het einde. Sorry!

Sorry voor de late reactie, maar kan gebeuren. We zien je de volgende keer dan ;)