Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Koppen nog altijd bezig met voorbereiding reportage

Gestart door Katrien, januari 10, 2007, 02:48:53 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Katrien


Hallo allemaal,

mijn collega, Gitte Van Hoyweghen, heeft in augustus al een bericht op jullie forum gepost.
We willen bij Koppen nog altijd heel graag een reportage brengen over aseksualiteit. Er bestaan nog zoveel misverstanden en vragen over deze thematiek en die willen wij graag - a.d.h.v. persoonlijke getuigenissen - beantwoord zien.

Ik ben full-time researcher en heb het onderwerp van Gitte overgenomen omdat zij ondertussen reportages draait.

Via dokter Bo Coolsaet, ben ik contact gekomen met een aseksuele man van begin de 40. Hij werkt mee aan de reportage.

Maar ik ben nog op zoek naar een 2e getuigenis om de reportage te vervolledigen.

Willen jullie er toch nog eens over nadenken om eventueel mee te werken of hebben jullie nog tips om me verder te helpen?

Al heel erg bedankt allemaal!


Vriendelijke groeten,

Katrien Van der Slycken
Koppen - VRT-nieuwsdienst




Jovi_Hobbes

Dag Katrien,
Ik vind het een heel goed initiatief dat jullie aandacht aan aseksualiteit willen besteden. Zelf wil ik eigenlijk liever niet op tv verschijnen omdat de mensen in mijn omgeving niet eens weten dat ik aseksueel ben. Maar misschien zijn er andere leden die het wel zien zitten.

Voor meer achtergrondinformatie mag je hier overigens zoveel vragen stellen als je wilt.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Stev

Ereinion en Bebe hebben zicht destijds bij Gitte van Hoyweghen opgegeven, heeft hij daar niets mee mee gedaan?
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

katrien

Hallo allemaal,

ja hoor! We hebben met ereinion en bebe contact gehad. Maar zij zijn Nederlandse meisjes en we willen heel graag Vlaamse getuigen omdat dat de thematiek van 'aseksualiteit' dichter bij onze Vlaamse kijker brengt. Dat begrepen ze ook.

Zijn er nog die zich geroepen voelen? We kunnen samen altijd de mogelijke opties bekijken. Nog zonder camera weliswaar. En van mij hoeven jullie geen schrik te hebben  :)! Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen. Ik weet niet goed meer waar ik anders terecht kan.

groetjes en hopelijk tot binnenkort

Katrien

Ereinion

Misschien is dit wat voor Ann, zij wilde ook aan Jong meewerken, welliswaar niet voor de camera, maar misschien heb je toch iets aan haar hulp? Je zou haar een PM kunnen sturen...
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

katrien

Hallo,

hoe kan ik Ann het beste contacteren?  Denk dat je met 'PM' persoonlijke mail bedoelt?
Vind ik haar mailadres ergens op het forum terug?

Dank je wel!!

Katrien

Sismo

In de ledenlijst kun je Ann terugvinden, haar mailadres staat in haar profiel.  :wave:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

#8
Katrien post hier als een gast, ik denk dat ze in de ledenlijst niet kan komen.

Je kunt wel kijken bij de onderwerpen van "Welkom, stel je even voor", daar staat ze aan het einde van de tweede of begin van de derde pagina.  :wave:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)