Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Op zoek naar leuk contact

Gestart door ocean, mei 29, 2022, 04:51:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ocean

Hallo :wave:!

Ik ben 29 jaar, man, aseksueel (romatisch), uit Drenthe en op zoek naar een leuke aseksuele vrouw (afstand maakt mij niet uit). Heb een afgeronde WO opleiding en op dit moment werkzaam in een IT-achtige functie.

Wat vind ik leuk? Wandelen, humor, diepgaande gesprekken, dieren, cultuur, films, muziek luisteren en maken, koffie, (gezond) koken en uiteten gaan.

Mocht je geïnteresseerd zijn of heb je vragen, stuur me dan gerust een (persoonlijk) bericht (PB) :).

Groetjes, ocean

Jillkasteel

Hoi Ocean,

Ik zou je graag beter willen kennen. Ik ben een 45 jarige ( maar ik zie er veel jonger uit) vrouw uit t midden van t land. WO maar nu fulltime moeder van 2 dochters. Ik ben getrouwd geweest (15 jaar) maar eigenlijk altijd al asexueel geweest. Ik ben wel hetero romantisch.
Ik hou van films kijken, dieren, winkelen en bovenal mijn dochters!
Ik hoop snel van je te horen.
Groetjes

ocean

Citaat van: Jillkasteel op mei 29, 2022, 09:56:00 PM
Hoi Ocean,

Ik zou je graag beter willen kennen. Ik ben een 45 jarige ( maar ik zie er veel jonger uit) vrouw uit t midden van t land. WO maar nu fulltime moeder van 2 dochters. Ik ben getrouwd geweest (15 jaar) maar eigenlijk altijd al asexueel geweest. Ik ben wel hetero romantisch.
Ik hou van films kijken, dieren, winkelen en bovenal mijn dochters!
Ik hoop snel van je te horen.
Groetjes

Bedankt voor je reactie! Ik heb je een persoonlijk bericht gestuurd :).