Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Daten in 't Oosten

Gestart door The Boss, mei 30, 2022, 12:21:46 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

The Boss

Hoi! Ver van de bewoonde wereld, wat het ontmoeten van aces soms wat lastig maakt maar ach. Hiermee maar een verzoekje hier dan he :)
tl;dr: Ik ben een 26 jarige man, woon- en werkzaam in het ooooosten van het land en zoek een leuke date!

Mijn leven is het beste beschreven als een soort divorced dad lifestyle, full-time werkend om voor het thuisfront te zorgen. Dat thuisfront is een tweetal veel te verwende katten. Ik luister graag naar oude rock platen, rij een oude motor en knutsel wat met hout. Tegelijkertijd geniet ik van games en een goede sci-fi/fantasy film, dus zo'n verborgen boomer ben ik ook weer niet. Vervelen doe ik me niet snel, ik heb altijd wel hobby's die niet genoeg aandacht krijgen. Sinds alle lockdown taferelen ben ik ook nog fan geworden van wat bakken in m'n vrije tijd namelijk.

De dingen die ik doe in het leven doe deel ik graag en ik houd ook ervan om erop uit te trekken. Ik ben geen globetrotter en je zult mij zeker niet zien backpacken in zuidoost-Aziƫ, ik houd eerder van rustig terugtrekken met een LEGO bouwpakket.

En foto's zeggen meer dan duizend woorden, dus check gerust mijn instagram.

Good to know: ik ben dus een heteroromantische ace. :)