Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Even mijn verhaal kwijt .

Gestart door Yezie, november 30, 2022, 11:24:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yezie

Ik heb persoonlijk nog nooit een Relatie gehad . Zou op zich wel willen maar had zo niet moeten zijn denk dan . Ik den nu 22 net en voelt toch een soort van of wat mis zo als al zei nog nooit een Relatie gehad en nog nooit gekust . En dat voelt toch een beetje gek . Maar aan andere kant denk ik fack dat ik den wie ik den mijn tijd komt wel . Maar is frustrerend wand aan de ene kant wil het wel maar het voelt gwoon ook als of manen maar één ding van willen. Nou heb ik niet echt veel met dates apps maar voelt bijna of gedwongen word om dat gaan doen omdat er eigenlijk geen andere mogelijkheid is en zo werkt kennelijk dezen Generatie. 🤷�♀️. Maar wat ik zou willen is gwoon met iemand diepen gesprek voeren leuken ding doen knuffel dat soort dingen  . aan de andere kant denk ik den jong ik moet me zelf  nog ontdekken de wereld nog zien ik sta vrij om te doen wat wil en te zeggen. . En single zijn bevalt me ook het niet dat eenzaam ben maar dat gevoel.


Ik hoop dat oké is dat even me gevoel heb Ge uit en hooplijk klink niet maga als een of andere mega zielig iemand 😂. Ps sorry voor spel fouten 💗
 
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier

Fricai

Hey Yezie, je bent inderdaad nog jong, het is niet zo raar dat je weinig ervaring hebt. Ik snap dat het misschien vreemd voelt, maar je tijd komt inderdaad nog wel (als dat is wat je wil).

Voor de meeste mannen is seksualiteit erg belangrijk ja (voor de meeste mensen, eigenlijk). Wees eerlijk  over wat jij wil en niet wil, en misschien moet je op zoek naar een man die dat ok vindt, of die ongeveer hetzelfde wil.

Koffie

Ik denk dat dat niet iets is van jouw generatie en ook niet speciaal voor mannen, dat ze seks willen... ;) Het is gewoon best ingewikkeld als je op dat gebied zo anders in elkaar steekt dan verreweg de meeste mensen. Een soort  van buiten de boot vallen.

Het is ook niet klagerig of zielig, het is gewoon heel begrijpelijk en ja, superlastig.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie