Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Op zoek naar mezelf

Gestart door Kawaî, juni 06, 2022, 06:23:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kawaî

Hallo iedereen, ik kom mij even voorstellen.  :wave:

Ik ben een vrouw van 38, bi/pan en vermoedelijk aseksueel.
Ik heb hier en daar al wat op het forum gelezen en herken meerdere dingen.
Ik kan verliefd worden en me op romantisch vlak aangetrokken voelen tot anderen, maar ik heb 0,0 behoefte aan seks met een ander.

Echter spelen/speelden er ook een aantal andere dingen die misschien ook kunnen verklaren waarom ik er geen behoefte aan heb, zoals een depressie, hechtingsproblemen en een traagwerkende schildklier.

Ik ben inmiddels hersteld van mijn depressie, maar ik blijf aversie houden tegen het idee van seks met een ander.

Ik ben nu vooral op zoek naar dit stukje van mijzelf en ik zou het fijn vinden om in contact te komen met andere aseksuele mensen.

Liefs, Kawaî

Fricai


AceVentura

Welkom op het forum Kawaî,  :cake: :cake: :cake: :cake:

Goed dat je ons gevonden hebt. Stel vooral je vragen als je die hebt, hier is geen vraag te gek. Dat in contact komen zal ook wel lukken denk ik :)

Veel plezier hier :wave:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Kawaî

Bedankt voor het warme welkom!
Er hangt hier een fijne vibe op t forum :)

Edewecht

Welkom Kawaî!

Citaat van: Kawaî op juni 06, 2022, 06:23:41 PM
Ik ben nu vooral op zoek naar dit stukje van mijzelf en ik zou het fijn vinden om in contact te komen met andere aseksuele mensen.

Nou, daar zijn we dan! :wave:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceOfCups

Welkom, Kawaî!  :cake: :cake: :cake:

Herkenning zal je hier zeker vinden en je kan hier je vraagstukken delen; er is altijd wel iemand die even meedenkt :)

Zo te lezen worden er op dit moment ook meerdere meetings georganiseerd, misschien is dat iets voor je?
Ecce homo

Jaap

Hoi Kawaî,

Welkom hier!   :cake: :cake:

Kawaî

Bedankt voor het welkom heten Edewecht, AceOfCups en Jaap!

Citaat van: AceOfCups op juni 07, 2022, 10:13:52 AMZo te lezen worden er op dit moment ook meerdere meetings georganiseerd, misschien is dat iets voor je?
Hmm dat is misschien iets voor later, dat zou ik nu nog niet durven :78:

ocean


PallaS.


Kawaî

Thanx Ocean en PallasSophia! :wave: