Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Picknick in het Vondelpark

Gestart door Amber, juli 01, 2022, 03:59:44 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Amber

Niet officieel een *ace* meetup, maar misschien wel interessant: ik ben bezig met het organiseren van een picknick voor mensen die (misschien) naar de Pride Walk in Amsterdam willen en graag wat mensen willen ontmoeten om daar samen mee heen te gaan. Ik organiseer dit samen met een groepje vanuit het 'Activist Lab' van Oxfam Novib, waardoor we ook redelijk wat budget hebben!

Vanuit de NOA wil ik ook organiseren dat er een zo groot mogelijke groep aseksuelen met ons meeloopt bij de Pride Walk om voor wat meer zichtbaarheid te zorgen (daar ga ik later ook nog een aparte post over maken). Dit zou dus ook een mooie kans zijn voor aces die daarheen willen om alvast wat mensen te leren kennen.

De picknick zal plaatsvinden op vrijdag 8 juli om 13:00 uur in het Vondelpark. Al het eten, drinken en spelletjes worden verzorgd, dus het enige dat je hoeft mee te nemen is je goede humeur (en goed weer)!

Als je komt, willen we het wel graag weten, zodat we genoeg eten kunnen meenemen, dus meld je a.u.b. aan via dit formulier: forms.gle/UWJJFTkhhhWiiCPZ8

Hopelijk tot dan!