Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Meisje uit Brabant

Gestart door Rosie_22, juli 05, 2022, 09:24:59 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HuntressOfArtemis

Welkom!
Dit verhaal toont weer eens hoe belangrijk representatie is...
Er komt trouwens een film over twee aromantische mensen die een relatie hebben, Dear Luke Love Me. Ik kijk er best naar uit :)
Heartstopper heb ik nog steeds niet gezien maar ik heb er al zo veel goeds over gehoord dat ik het wel van plan ben.

Het valt me trouwens op dat je er goed met mensen in je omgeving over gepraat hebt. Voor veel mensen is dat moeilijk maar het is wel belangrijk. Proficiat!
Doe alsof je in een verhaal zit, want binnen een eeuw, ben je een verhaal, dus maak er een mooi van!

Rosie_22

Inderdaad :).

Oh wat leuk! Wanneer komt die film uit, weet je dat toevallig? Ik kan je Heartstopper zeker aanraden! Of de boeken en Loveless ook trouwens, dat gaat over een meisje die erachter komt dat ze aseksueel is en is van dezelfde schrijfster.

Vond dat toch wel lastig hoor, niet zozeer om wat ze ervan zouden denken of vinden, maar, alhoewel misschien toch wel vanwege wat ze zouden denken/vinden, maar ik weet ook dat ze ongeacht van me houden :).

Liefs, Rosie

HuntressOfArtemis

De film zou ergens volgend jaar uitkomen.
En ik wil echt Heartstopper zien, maar dan moet ik eerst mijn familie overtuigen. Het is hier meestal namelijk nogal een gevecht om de afstandsbediening   ::)
Doe alsof je in een verhaal zit, want binnen een eeuw, ben je een verhaal, dus maak er een mooi van!

Rosie_22

Oke, dankjewel!
Haha succes ;). Kun je niet via je laptop of mobiel kijken?

HuntressOfArtemis

Daar staat geen Netflix op...
Doe alsof je in een verhaal zit, want binnen een eeuw, ben je een verhaal, dus maak er een mooi van!

Intotheworld

Hey Rosie!

Veel herkenbare dingen in je bericht. Goed om te horen dat je het wel aan wat mensen hebt kunnen vertellen! Ik hoop dat je hier zult vinden waar je naar op zoek bent (:

Ik had nog niet eerder gehoord van die serie, ik ga maar eens een poging wagen!

Rosie_22

Citaat van: Intotheworld op september 18, 2022, 10:37:39 PM
Hey Rosie!

Veel herkenbare dingen in je bericht. Goed om te horen dat je het wel aan wat mensen hebt kunnen vertellen! Ik hoop dat je hier zult vinden waar je naar op zoek bent (:

Ik had nog niet eerder gehoord van die serie, ik ga maar eens een poging wagen!

Dankjewel :) laat maar weten of je het iets vind en als je verder wil kletsen stuur gerust een berichtje!