Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Roze Woensdag

Gestart door OnsenTamago, juli 12, 2022, 01:04:57 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

OnsenTamago

Volgende week is het weer Roze Woensdag in Nijmegen. ;D

Zoals ieder jaar (met een hiatus vanwege de 'rona) gaan we met een klein groepje naar de Van Welderenstraat, waar een leuk podium is, leuke mensen en leuke drank.

Wie haakt er aan?

AceVentura

Dat ziet er uit als een leuk event :cheerleader: bedankt voor het delen.

Door de afstand en de volgende dag vroeg op moeten voor werk is het voor mij helaas niet haalbaar :(
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Piggelot

Lijkt mij leuk om eens te doen! Helaas moet ik gewoon werken😕

AceOfCups

Citaat van: OnsenTamago op juli 12, 2022, 01:04:57 PM
Zoals ieder jaar (met een hiatus vanwege de 'rona) gaan we met een klein groepje naar de Van Welderenstraat, waar een leuk podium is, leuke mensen en leuke drank.

Wie haakt er aan?

Is dat een groepje aces? Maakt mij als nieuwkomer in Nijmegen nieuwsgierig! :)

Maar ik heb al genoeg gehoord over de zomerfeesten dat ik weet dat ik die waarschijnlijk beter uit de weg kan gaan. Ik vrees dat door die 'hiatus' mijn toch al minimale behoefte aan grote( )mensenmassa's volledig is verdwenen. En daarbij is het excuus dat ik dan óók een hele drukke week heb.

Veel plezier voor wie gaan, en wie weet tot ergens :)
Ecce homo

OnsenTamago

Citaat van: AceOfCups op juli 13, 2022, 12:22:48 PM
Is dat een groepje aces? Maakt mij als nieuwkomer in Nijmegen nieuwsgierig! :)
Ja, klopt. ;D
Citeer
Maar ik heb al genoeg gehoord over de zomerfeesten dat ik weet dat ik die waarschijnlijk beter uit de weg kan gaan. Ik vrees dat door die 'hiatus' mijn toch al minimale behoefte aan grote( )mensenmassa's volledig is verdwenen.
Het is inderdaad een immense mensenmassa (wat ik zelf ook slechts kort kan verdragen met behulp van prikkelremmende alcoholische versnaperingen). Maar daarom beperken we ons tot de V. Welderenstraat, want daar is het druk met alleen maar leuke mensen (lees: LHBTI-ers). ;)

AceOfCups

Ik ben intussen een ervaring rijker, wat die zomerfeesten betreft: het ziet er allemaal erg gezellig uit, maar om chronisch slaaptekort te voorkomen door feestende voorbijgangers - tot vroeg in de ochtend- ga ik volgend jaar iig een deel van de week evacueren ;)
Maar was het gezellig daar?
Zelf moest ik die dag 'even' naar Zwolle, voor second opinion en: ik heb groen licht gekregen voor verdere stappen in mijn medische transitie  :cheerleader: Echt, mijn woensdag is nog nooit zó roze geweest  ;D
Ecce homo

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

GHefeliciteerd AceOfCups!
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Citaat van: AceOfCups op juli 22, 2022, 03:07:39 PM
Zelf moest ik die dag 'even' naar Zwolle, voor second opinion en: ik heb groen licht gekregen voor verdere stappen in mijn medische transitie  :cheerleader: Echt, mijn woensdag is nog nooit zó roze geweest  ;D
Gefeliciteerd AceOfCups :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

PallaS.


AceOfCups

Ecce homo

OnsenTamago

Citaat van: AceOfCups op juli 22, 2022, 03:07:39 PM
Ik ben intussen een ervaring rijker, wat die zomerfeesten betreft: het ziet er allemaal erg gezellig uit, maar om chronisch slaaptekort te voorkomen door feestende voorbijgangers - tot vroeg in de ochtend- ga ik volgend jaar iig een deel van de week evacueren ;)
De kunst is: zelf mee feesten. ;D
Of inderdaad een weekje de stad uit. (ik heb een hut in Drenthe, waar ik gegarandeerd niet ben als er Vierdaagsefeesten in Nijmegen zijn....)
CiteerMaar was het gezellig daar?
Het was erg gezellig. Wel erg druk. Veel gedronken, gekletst, poffertjes gegeten, dat soort dingen. Het liep deze keer niet zo uit de hand als in 2019, maar dat is een ander verhaal. :ange:
CiteerZelf moest ik die dag 'even' naar Zwolle, voor second opinion en: ik heb groen licht gekregen voor verdere stappen in mijn medische transitie  :cheerleader: Echt, mijn woensdag is nog nooit zó roze geweest  ;D
Gefeliciteerd! Hier moeten we een pintje op drinken! Of een ijsje op eten. Welke je wilt.

AceOfCups

Citaat van: OnsenTamago op augustus 01, 2022, 05:17:46 PM
De kunst is: zelf mee feesten. ;D
Of inderdaad een weekje de stad uit. (ik heb een hut in Drenthe, waar ik gegarandeerd niet ben als er Vierdaagsefeesten in Nijmegen zijn....)
Die tip kreeg ik van mijn zoon ook al en die heeft ervaring genoeg  :) Maar mocht je die hut toevallig verhuren als die toch leeg staat tijdens de vierdaagse ... ;)
Ecce homo