Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hey allemaal!

Gestart door Zevrin, juli 11, 2022, 09:47:30 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sarah93-

Welkom Zevrin!

Zwaardvechten, boogschieten, cosplay, ... lijkt me allemaal supercool! Ik zou dat ook allemaal graag doen, maar ik weet niet goed waar te beginnen. ;D (Ik heb me al voorgenomen dat ik later bij een re-enactmentclub wil gaan, als ik ooit tijd heb voor een nieuwe hobby.)

Van waar ben je ergens?

PallaS.


Zevrin

Nogmaals bedankt voor alle welkoms!  :D

Zevrin

Citaat van: Sarah93- op juli 15, 2022, 06:11:06 PM
Zwaardvechten, boogschieten, cosplay, ... lijkt me allemaal supercool! Ik zou dat ook allemaal graag doen, maar ik weet niet goed waar te beginnen. ;D (Ik heb me al voorgenomen dat ik later bij een re-enactmentclub wil gaan, als ik ooit tijd heb voor een nieuwe hobby.)

Van waar ben je ergens?

Hey Sarah!

Ik woon in Noord Holland. Ik kan je wel helpen om daarmee te beginnen! Stuur maar een prive berichtje als je dat wil  ;D

PallaS.

Je hebt zeker toffe hobby's. En volgens mij ben je trouwens ook niet de enige hier die D&D speelt. Ik heb het helaas zelf nog nooit gedaan, maar soms zit ik wel te denken, gohz misschien moeten we een keer een AVEN D&De campaign opzetten xD