Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hallo allemaal!

Gestart door kewpie, juli 27, 2022, 03:29:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kewpie

Hoi!  :wave:

Na zon'n zes jaar geleden voor het eerst van het forum gehoord te hebben besluit ik mij eindelijk een keer aan te melden, omdat contact en herkenning nooit verkeerd zijn, en vanwege de interessante posts en leuke uitstapjes die ik hier zie!
Na een lange periode van kluizenaarschap (lockdowns, thuisstudie, etc...) lijkt het mij erg leuk om weer eens in contact met de mensheid te komen, wellicht bij een meeting met gelijkgestemden hier :D

Laat ik mij eens voorstellen...

20 jaar, Ik studeer grafisch ontwerp met de ambitie ooit een eigen bedrijfje te beginnen, en ben woonachtig in het Noorden.
Mijn hobby's zijn tekenen, schilderen, boetseren (polymeerklei, keramiek), veganistisch koken ( voornamelijk taarten en knoflookbrood :cake:), kleurrijke Japanse modestijlen, en ik houd van surrealisme, dadaïsme, kitsch en (vintage) speelgoed verzamelen. Daarnaast heb ik een fascinatie voor geschiedenis, filosofie, esoterie, graancirkels en mysterieuze genootschappen en ridderorden (Vril Gesellschaft, Golden Dawn, de rozenkruisers, metselaars en meer).
Mijn favoriete band is The Smiths.  Dit vanwege de geestige teksten en Morrissey's aseksuele uitspattingen.

Ik zal de opsomming niet veel langer maken. Uiteraard is er ook iets wat mij naar het forum heeft getrokken! Omdat ik wat lang van stof ben en dit confronterend blijft, laat ik de details nu even achterwege. Wellicht iets voor een toekomstige post.

Als er mensen zijn met soortgelijke interesses (of juist totaal niet) hoor ik het graag, het is altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen :) Begrip op het gebied van asexy ervaringen zal hier sowieso zijn waarschijnlijk.

✩‧₊˚✧(◕‿◕)✩‧₊˚✧

ocean


AceVentura

Welkom op het forum kewpie,  :cake: :cake: :cake: :cake:

Bedankt voor je uitgebreide introductie. Je hebt een bijzondere naam gekozen, heeft die een speciale betekenis?
Voor je vooral vrij om te vertellen wat jij wil vertellen. Het is hier geen twitter dus je mag zelfs lange verhalen posten als je dat wil  ::).

Begrip en herkenning rondom aseksualiteit zal wel lukken inderdaad :schater:, verder zie ik weinig overeenkomsten met mijzelf maar dat kan ook juist heel interessant zijn :).

Veel plezier hier :wave:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

kewpie

Citaat van: AceVentura op juli 27, 2022, 04:28:04 PM
Welkom op het forum kewpie,  :cake: :cake: :cake: :cake:

Bedankt voor je uitgebreide introductie. Je hebt een bijzondere naam gekozen, heeft die een speciale betekenis?
Voor je vooral vrij om te vertellen wat jij wil vertellen. Het is hier geen twitter dus je mag zelfs lange verhalen posten als je dat wil  ::).

Begrip en herkenning rondom aseksualiteit zal wel lukken inderdaad :schater:, verder zie ik weinig overeenkomsten met mijzelf maar dat kan ook juist heel interessant zijn :).

Veel plezier hier :wave:

Hoi,
De naam is niets speciaals, slechts de naam van de pop in mijn porfielfoto, die tevens de mascotte is voor een merk mayonaise.

✩‧₊˚✧(◕‿◕)✩‧₊˚✧

Koffie

Welkom! Ik had nog nooit van Kwepie gehoord. Het blijkt dan ook niet zomaar mayo te zijn, maar Japanse. ;)

Vertel wat je wilt, op het moment dat je wilt. Lang of kort, dat maakt niet uit, dus laat je daar niet door tegenhouden, mocht ook dat een gevoel zijn dat je hebt.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceOfCups

Welkom, Kewpie!

Leuke interesses en bezigheden heb je; klinkt een beetje alsof jij  ook aan 24 uur in een dag niet genoeg hebt?  ;)

Kijk wat voor jou goed voelt om hier te delen, of lees lekker rond :)
Ecce homo

Piggelot


Jaap

Hoi Kewpie,

Welkom op het forum!  :cake: :cake:

Bunny


Fricai


Shimmer

Hey Kewpie, welkom op het forum! Ik woon zelf in het Zuid-westen van Nederland en ben inmiddels hoogbejaard bijna 27, maar mocht je eens contact willen, stuur me gerust een PM  ;D

Rosie_22

Hi Kewpie,

Welkom op het forum! Wat heb je veel hobby's en interessante interesses! Deel vooral wat jij kwijt wil, niks hoeft :). En nieuwe mensen leren kennen is inderdaad altijd leuk, dus stuur gerust een berichtje!

Liefs, Rosie

kewpie

Bedankt voor de vriendelijke reacties! Iets teveel hobby's inderdaad ;D
✩‧₊˚✧(◕‿◕)✩‧₊˚✧

PallaS.