Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Vrouw (27) zoekt levensmaatje in Noord-Oost Nederland

Gestart door MiaMona, juli 28, 2022, 10:23:06 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MiaMona

Hallo!

Niet de meest pakkende titel, maar hij dekt de lading wel.

Ik ben een vrouw van 27 en woon in het Noord-Oosten van Nederland en ik hoop iemand te vinden die mijn favoriete persoon wordt.

Ik ben niet echt een romantisch iemand maar zoek iets in de richting van een platonische levenspartner. Iemand die het leuk vindt om samen met mij spontane uitjes te maken en nieuwe plekken te ontdekken of juist lekker op de bank te hangen en van mij te verliezen met Mario Kart ( ;) )

Verder heb ik hobby's genoeg om mijn dagen te vullen, zoals kleding maken, leerbewerken, wandelen met mijn paard, boogschieten, mijn paard leren een zwaard vast te houden en daar heel snel spijt van krijgen, D&D spelen... Daarnaast hou ik ontzettend van mensen die hun eigen hobby's of passies hebben, of die nou aansluiten bij mijn hobby's of niet! Je mag me uren vertellen over je modelvliegtuigjes of je verzameling mini-autootjes, zolang je het ook oké vindt als ik af en toe uren als een kluizenaar achter mijn naaimachine zit.

Ik ben volgens mij een chill, ongedwongen iemand en ik kan het meestal het beste vinden met even chille mensen.

Ohja - en mocht het van belang zijn, ik woon zelf in Friesland maar heb een auto en de meeste afstanden in N-O NL zijn geen probleem voor mij.


Piggelot

Heey,

Leuk dat er nog iemand in het noord oosten zit😋
Lijkt mij leuk om in contact te komen!

Ik weet niet of je voorkeur hebt voor man of vrouw🙈 Maar wat je beschrijft is precies waar ik ook naar op zoek ben🙂

Ik ben een fries die nu in drenthe woont, ik ben 26 jaar. Mocht jij het ook leuk vinden om contact te hebben, stuur maar een pb😁


Oja en ik denk dat jij van mij zult verliezen in mario kart😇

MiaMona

Leuk, ik heb je een berichtje gestuurd!
Geen voorkeur voor man of vrouw overigens :)