Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Meeting in Leuven zaterdag 27 augustus

Gestart door myra, juli 29, 2022, 01:45:57 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

myra

Hallo allemaal,

Graag zouden we op zaterdag 27 augustus een meeting voor aces in Leuven plannen. Rond het middaguur kunnen we bijeenkomen, iets gaan eten, een stadswandeling maken, winkeltjes voor de liefhebbers  en dan een bezoek
aan een chocoladebar.  Het is ook mogelijk om na de middag te komen als je niet mee wilt of kunt eten. Kindjes zijn ook welkom.
Indien je interesse hebt mag je altijd  op dit topic reageren. 8)

Hopelijk tot ziens :cake2:


Michelle

Dankje voor de aankondiging :D

Wie interesse of vragen heeft, mag mij ook altijd een privé berichtje sturen.

SofieL


PallaS.

Gezellig! Ik kan helaas niet, maar hopelijk een volgende keer. :)

myra


myra

Citaat van: PallasSophia op augustus 04, 2022, 11:01:35 PM
Gezellig! Ik kan helaas niet, maar hopelijk een volgende keer. :)

Ook altijd welkom. We gaan regelmatig proberen iets te doen

Michelle

Beste deelnemers,

Zaterdag is het al zover. Dan gaan we er in Leuven een leuke dag van maken. Er zouden in totaal 10 personen komen. Bij deze geef ik jullie alle details voor zaterdag.

Planning van de dag:

We spreken om 12u (ten laatste) af aan het vredesmonument op het Martelarenplein (naast het station van Leuven). Van daaruit vertrekken we te voet naar het restaurant (reservatie om 12u30). In onderstaande link wordt de exacte locatie aangeduid op een mapje.
https://www.openstreetmap.org/?mlat=50.88139&mlon=4.71489#map=17/50.88150/4.71458

Ik kijk er alvast naar uit  ;D

Michelle

Winneke

Hallo, ik zie dit berichtje nu pas  :-\.
Waarschijnlijk is het niet meer mogelijk om nog aan te sluiten.
Maar je mag me op de reservelijst zetten ... je weet nooit of er iemand wegvalt  :).

Michelle

Citaat van: Winneke op augustus 25, 2022, 09:19:03 AM
Hallo, ik zie dit berichtje nu pas  :-\.
Waarschijnlijk is het niet meer mogelijk om nog aan te sluiten.
Maar je mag me op de reservelijst zetten ... je weet nooit of er iemand wegvalt  :).

Hey Winneke, wat leuk dat je mee wilt. Ik heb je net een privé bericht gestuurd zodat we ervoor kunnen zorgen dat je toch gewoon mee kan.